Ameretto en Nina spetterend door het water

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Ameretto en Nina spetterend door het water

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 13:42

Bij de endurancerit van 3 augustus in Wittelte zat er ook een waterplas in de route: de Genieput bij Havelte. Ameretto vindt dit soort dingen fantastisch, hij dook er meteen vol in met Nina achter hem aan.

Er zijn foto's van (dankzij Sandra/Honeybee), maar die zijn helaas wat ver weg. Vandaag kreeg ik van iemand van de DER een hele mooie foto toegemaild. Sandra heeft 'm net voor me geupload (waarvoor mijn hartelijke dank!) en hier issie dan: Retje en Nina Wet 'n' Wild! Cool

Afbeelding

(copyright Reg Mulder)
Laatst bijgewerkt door Karin op 20-08-02 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 13:47

Leuk promoplaatje is dit hè? 'Wat je allemaal kunt doen met je paard in Drenthe', hihi... *LOL*

Ik zie net dat het gele gevaar op de achtergrond Ilonka is, met op haar rug Annalynn (Ganna). Grappig, laatst in de Paardenkrant stonden we ook al samen op de foto (Laag Soeren), en Paulien had in Leersum ook al foto's van ons samen gemaakt!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-02 11:42

Cody schreef:
...Het enthousiasme druipt er vanaf...


Haha, leuke woordspeling! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-02 16:48

Nimber schreef:
...vooral die voorhoeven van retje...


Ik heb de foto in groot formaat op m'n bureaublad, en daar zie je zelfs het lipje van het ijzer haarscherp tegen z'n hoef afsteken! Lachen

Ja idd, Zooooo gaaf was dit! Ik wist dat de Genieput op ongeveer 10 km in de route zat, maar we reden zo snel dat we niet eens door hadden dat we er al waren. We kwamen achter die zandheuvel vandaan en toen was het ineens: heeeee, water!!! Dus in volle galop er doorheen. Cool

Overigens was vlak na de Genieput een groomplaats, en daar stonden Maarten, Sandra en Marije met... water. Maar dan wel 'groomwater' oftewel koelwater in flesjes. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers