Dit zijn nou mijn knollies!!! (voor de liefhebber)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bacannie

Berichten: 1305
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Vechtstadje

Dit zijn nou mijn knollies!!! (voor de liefhebber)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 17:21

Wat vinden jullie van mijn schatjes???

Dit is nou mijn eerste pony - en tevens het omaatje van de familie - Bacannie (Baccarat X ???). Ze is momenteel 29 jaar oud en op deze foto was ze 25 jaar oud en staat ze met haar toenmalige vriendje Max, een minishet van ongeveer 1 jaar oud. Lovers
Afbeelding

Hier heeft ze even lekker gek gedaan en staat te wachten wat er gaat gebeuren... *LOL*
Afbeelding

Teddy is een KWPN merrie van 2 jaar. Haar afstamming is Farrington x Fair Play x Purioso. Ik ben heel blij met haar en hoop we er samen iets leuks van gaan maken.

Zo zag Teddy eruit toen ik haar net een paar dagen had... ze was toen 1 jaar en 3 maanden. Schijnheilig
Afbeelding

Hier een foto van haar mooie koppie! Ze heeft 2 halsters om want 1 halster moest omblijven anders kreeg je haar niet meer te pakken en die andere was om haar - aan een halster omdoen - te laten wennen.
Afbeelding

Hier mocht ze voor de eerste keer los nadat ze in Paardencentrum Kootwijkerbroek had gestaan voor haar beentje (overtollig weefsel). Ze was lekker knetter! Haha!
Afbeelding

Dit is een picture van haar kont, vond ik leuk. Die lange benen met zo'n mager kontje! Haha! Op deze foto is ze ongeveer 1 jaar en 8 maanden.
Afbeelding

Hier stond ze net lekker 2 weken in het zomerland en is reeds 2 jaar geworden.
Afbeelding

Deze foto heeft Napoleon gemaakt (van bokt) omdat ik bijna geeneen foto heb waar ik samen met haar opsta! Frusty
Afbeelding

En last but not least! Baccarat mijn verzorgpaard! Het is een ruin en hij is 17 jaar oud en zoon van (je raad het nooit... Slapen ) Baccarat.
Afbeelding

En hier zijn we heerlijk (ehum) aan het rijden... Clown
Afbeelding

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 17:45

Leuke paardjes hoor!je hebt er ook aardig veel

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 18:36

Jaaaaa, lieve paardjes Knipoog Als je nu die oude foto's van Teddy ziet, merk je pas hoeveel ze is veranderd! Je hebt echt je best met haar gedaan Bren! Jammer trouwens dat Bacannie alweer zo snel is verhuisd, vond het een mooie "oudere" dame!

Zodra ik weer op de "been" ben ga ik weer mee naar Teddy, lekker veel duofoto's maken van jou en haar Knipoog

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 18:53

wat een lief oudje! echt een scheet. mooie rijfoto joh! je rijbroek past goed bij je dekje Lachen waarom heeft je paard op die ene fotos 2 halsters om??:?

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 19:19

leuke foto's!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 19:20

Yentl schreef:
waarom heeft je paard op die ene fotos 2 halsters om??:?

Yentl denkt: kan ze dat onderste halster net zo goed aan mij geven Tong uitsteken
nee nee yentl je krijgt voor je verjaardag al een bordeauxrood hoor Tong uitsteken

btw, leuke fotos!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 19:47

Mooie foto's! Vooral die eerrste die oude pony staat daar heel mooi op.

Bacannie

Berichten: 1305
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Vechtstadje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 20:27

Yentl schreef:
wat een lief oudje! echt een scheet. mooie rijfoto joh! je rijbroek past goed bij je dekje Lachen waarom heeft je paard op die ene fotos 2 halsters om??:?


Dat is omdat ze zonder halster niet te pakken was. Ze was heel bang voor mensen, daar had ze niet erg goede ervaringen mee... Lips are sealed
Dus het onderste halster was om haar uit de stal te halen en het bovenste halster was om haar desondanks toch te wennen aan een halster op en af doen. En tegenwoordig gaat dat prima! Haha!