ons huis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

ons huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 21:19

Ik verveelde me dus ik dacht ik ga ff foto's van ons huis dat nu te koop is erop zetten Haha! Haha! maar kijk maar waar ik woon Haha! Haha! Kwijl

De voorkant:
Afbeelding

De woon kamer:
Afbeelding

de keuken:
Afbeelding

en onze badkamer:
Afbeelding

Nou moet je nie denken (waarschijnlijk doe je dat ook niet) dat k die foto's heb gemaakt ten 1e ik kan nooit mooi foto's maken en ten 2e de makelaar heeft ze gemaakt! wahahaha! nou wat vinden jullie er van? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
mzzl...!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 21:20

ja mooi huis!
lux huis

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 21:33

he leuk huis, hij lijkt kei veel op de onze...behalve inrichting van huiskamer enz dan maar lijkt wel hoor!! , huis-genootje whahaha

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 21:38

jah wahahaha! Haha! Haha! Haha! maar ga in een nog mooier huisjuh wonen! komt biebje, greet, kafeen, sis en toekomstig veulen ook bij huis! dusss 10000000x leuker! Haha! Haha! Haha!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 21:51

ja gelijk heb je dat het dan nog leuker word he Knipoog
paardjes bij huis is natuurlijk SUPER!
mooi huisie hoor

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 21:59

Mooi huisje, maar tegenwoordig, sinds ik een paard heb vind ik elk huis zonder een beetje grond helemaal niets meer Knipoog

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 09:03

idd Xono, het is een mooi huis....
Ons huis is groot, maar zonder grond.
Als ik ooit verhuis is het naar minimaal 5000 m2 grond....
Voor minder doen we het niet !! hihi..
Ik heb alleen de pech dat ik in Noord- Brabant niets leuks kan kopen onder de miljoen.... (gulden, wel te verstaan) Ik zou het dus hoger op moeten zoeken, maar ja, dan zit je daar ook maar, ik wil een beetje in de buurt blijven.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 10:19

Waar ga je nu dan heen Saffielover?

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 11:08

wow wat een luxe badkamer!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 11:15

dit is zo, je kunt hier (NB) nog maar moeilijk een huis met wat grond onder de miljoen (gld) kopen. Schijnheilig Maar natuurlijk zijn die er wel een paar! Knipoog
wij wonen in een groot huis met wat grond (hoeveel ha weet ik niet Haha! )
maar als wij ons huis zouden verkopen krijg je het niet onder de 2 miljoen gulden Haha! . Zelf vind ik het een beetje veel maar volgens de makelaar is de ligging heel mooi en de omgeving, en dan de stallen enzo nog.
als ik eindelijk eens weet hoe dat uploaden werkt Verward probeer ik ook wat foto's te plaatsen van mijn paardjes en van ons huis.

je woont trouwens in een leuk huisje! de kleur stenen lijken wel een beetje op die van ons maar voor de rest niks.
zo te zien zit er niet zo veel grond bij en dat vind ik altijd zonde van zulke huizen.
groetjes!

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 14:28

Ik ga nu in erm wonen vlak bij nw amsterdam weet ni of jullie dat kennen en er zit bijna 1 hectare volgens mij bij duss en nog meer land erom heen en dat willen we graag kopen maar jah dat moeten die boeren ook goed vinden Knipoog dank je wel voor al jullie reacties! ons nieuwe huis is ook een wolfskap maar dan meer boerderij en met rieten dak. En er zit een wei voor het huis en kan 1 er naast en er achter met een bak enz duss!!!

groetjes wendy!