Endurance in Wittelte, deel 3/3

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Endurance in Wittelte, deel 3/3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 00:37

Afgelopen zaterdag 3 augustus ben ik samen met Cody naar de endurance wedstrijd geweest die in Wittelte zou worden gehouden en waar Karin, Lonneke en Ghana meereden. Kijk bij [WD] endurance Wittelte - een productieve dag! voor een uitgebreid verslag. Overigens heb ik ook nog video opnamen gemaakt. Hoop dat ik die gauw kan bewerken, dan zien jullie daar ook nog stukjes van. Tenminste.. als karin, lonneke en ghana dat goed vinden. Knipoog


Maarten die Ameretto aan de trailer zet.

Afbeelding

Karin die bezig is met haar striptease show..

Afbeelding

Lonneke die haar Nina een hooi/water mix overhandigd..

Afbeelding

Lonneke haar hond(je) die op zoek is naar iets eetbaars.. Vork

Afbeelding

Lonneke en Nina, wachtend op de laatste keuring waar ze uiteraard met vlag en wimpel slaagden.

Afbeelding
Afbeelding

Lonneke en Nina tijdens de loopproef (eerste twee in stap, laatste twee in draf). Ook hiervoor slaagden ze, wat betekende dat de rit goed volbracht was.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En tot slot ook Karin met Ameretto tijdens de loopproef (eerste twee in stap, de laatste in draf, daarna hield de camera ermee op Haha! ) En ook dit geweldige stel slaagden met vlag en wimpel! Gefeliciteerd!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 07:36

ik vond het een ontzettend leuke wedstrijd. zeker met die genieput waar nina na enige aarzeling in volle galop acher ameretto doorheen ging. ook de paden waren heel fijn. lekker breed, alleen wel heel zwaar zand. ik had nooit verwacht dat ik 8e zou worden, dus was ook echt totaal verbijsterd toen ik naar voren werd geroepen. ik vond het heel erg leuk om met karin te rijden en heb daardoor ook weer veel over nina's conditie geleerd. karin had een behoorlijk tempo en ik had niet verwacht dat we dat zouden bijhouden. al met al een leuke leerzame geslaagde dag. nina is inmiddels thuis en we kijken uit naar de volgende rit.
sandra en cody bedankt voor de leuke cadeaus en ik vond het heel gezellig dat jullie erbij waren

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 08:09

Je hebt er van genoten Lonneke. Is duidelijk van je gezichtje af lezen. Knipoog

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 08:12

was zo te zien een gezellige en leuke dag.Ikke wil ook cadeautjes Boos! Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 17:09

Hey Lonneke hier heb je je ogen wel open *LOL* Knipoog
Dat palomino-bonte hondje van je was erg schattig Lovers

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 19:16

Het hondje hoort er inderdaad echt bij *LOL* Wat heeft nina haar staart veel hoog zeg! Of lijkt dat maar?
Leuke foto;s!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 19:40

die draadt ze altijd zo hoog. zodra ze de stal uitkomt gaat ie hoog... ik heb zeker een hele leuke dag gehad. trouwens.. het hele weekend was gaaf. lekker veel gekletst met maarten en karin. van slapen kwam dan ook weinig. maar dat nam ik dan maar voor lief. greetje als ik weer eens bij maarten ben kom ik zeker even bijkletsen. ik wist niet dat je zo in de buurt woonde. ik kom echt binnekort even langs.

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 02:58

hahaha, je ziet ook dat wij hebben mee gedaan want de grijze trailer op de derde foto is van ons!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 00:00

leuke foto's hoor!

en karin, Ameretto lijkt idd op 'Miga, op zijn sokken na, en zijn achterhand lijkt ook 'anders'.
Maar het koppie...daarin zit echt gelijkenis. Ik bel je morgen ofzo!