foto's vuurshow

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

foto's vuurshow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-02 13:53

oke hier dan ook maar meteen de foto's van de vuurshow van Marianne Scherps hier rijdt ze op Rudy en Gert Kamps met zijn tinker Bon Jovi:

Afbeelding

Afbeelding

zonder zadel

Afbeelding

zonder hoofdstel

Afbeelding

zonder zadel en hoofdstel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hier gaat gert door het vuur

Afbeelding

en hier ligt marianne onder haar paard

Afbeelding

er was ook een aanspanning bij die over een hindernis sprong

Afbeelding

Afbeelding

nou dit waren ze ik heb er wel meer maar ik denk dat jullie dit wel genoeg vinden Lachen

.....


SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-02 17:51

dit was de eerste keer dat gert meedeed met de vuurshow en bon jovi deed het super, harstikke knap als je dit met je paard bereikt, dan moet er echt wel veel vertrouwen zijn tussen jouw en je paard.

.....

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 10:25

nou dat vond ik eigenlijk wel meevallen, het is zijn paard en hij weet echt wel wat hij doet, en als hij slecht voor bon zou zijn dan zou hij dit niet allemaal voor gert doen, je kent het hele paardje niet dus om nou zo negatief te gaan zitten doen vind ik een beetje vreemd.

.....

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 10:49

oke dan ieder zijn mening, maar wat je niet moet vergeten is dat dit zijn eerste show was, en zijn paardje is dan wel een tinker maar wel een pittige, dus voor de eerste keer vind ik het harstikke knap van hem dat het zo goed ging, en ik ken gert goed genoeg om te weten dat hij in het dagelijkse leven harstikke gek op zijn paard is en dat hij er hartstikke goed voor is.

.....

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 11:17

ach ja we kunnen maar beter ophouden want, niet iedereen rijdt even goed en bij de tinkershow zijn er meer dingen geweest en het valt me op dat je daar niets over zegt b.v. het scherpe bit van de westernact waar ik veel mensen over hoorde, of de kunstjes waar de zweeptikken steeds harder gingen........ dus zeg maar meteen alles wat je niet goed vind dan kunnen we nu ophouden.

.....

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 11:43

ach ja dat klopt ook wel maar ik vond het ff banketstaaf over komen, maar ja je moet maar denken elke show wordt weer een stukje beter,
dus Gert nog heel veel succes met de komende shows!!!!

.....

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 13:16

beste Monique,

als je mijn reactie eens goed leest zie je dat niet ik maar mensen om mij heen die reactie gaven,net als bij Arnolda. Dus wat je met de opmerking over jaloerzie bedoeld?? ik gun iedereen al het geluk van de wereld dus als jij nu shows gaat rijden wens ik dat jou ook.

groetjes maike

.....

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-02 15:03

Sugarmiss schreef:
Ik wil even reageren op het feit dat er diverse keren is gezegd dat iemand zonder hoofdstel rijd. OK er zit dan geen hoofdstel om het hoofd, maar het paard heeft wel degelijk een bit in zijn mond (waarschijnlijk een meroth) en de ruiter houdt duidelijk teugels vast. Wat is er dus op deze manier zo moeilijk aan zonder hoofdstel rijden ???
Rijdt een paard eens alleen op je zit en benen en evt. stemhulpen, zonder gebruik te maken van bit/teugels. Dan ben je pas met iets bijzonders bezig.


ze had geen hoofdstel om hoor, ze had een lintje om zijn nek om vast te houden maar geen bit.

.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers