Voor het eerst in het water....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Voor het eerst in het water....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-02 17:25

We hebben vandaag gelijk even gebruik gemaakt van het mooie weer Cool . Ik ben met Donja naast de fiets met Katinka en haar baasje meegeweest naar het meertje bij ons in de buurt, konden ze lekker even badderen... Haha! . Donja was nog nooit echt wat dieper het water in geweest dan een simpele plas en die vertrouwd ze toch nooit helemaal Verward .

Nou, ze moest er eerst even doorkomen, maar vond het toen geweldig! Lekker spetteren Schijnheilig . Ik dus ook kletsnat Knipoog . Katinka ging op een gegeven moment een stukje zwemmen en toen is ze ook nog wat dieper erin geweest (tot ongeveer halverwege haar buik), daar zijn helaas geen foto's van . Ik ben nu echt knal rood op mijn rug, maar we hebben echt even een half uurtje lekker waterpret gehad Haha! Knipoog .
Hier komen ze:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Oja, dit zijn onze schildpadden in de vijver, die genoten ook van het zonnetje Cool
Afbeelding

Dat waren ze wel weer.
Groetjes Judith Party!!
Laatst bijgewerkt door Judibo op 27-07-02 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt


Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-02 10:17

SuperQuinta schreef:
ahh kei leuk!! ik wil ook zo graag na het water met Quinta maar ik ben bang dat het daar stikt van de horzels en vliegen, niet echt ontspannen dus...

Er zitten altijd vooral veel dazen, dus we hadden ons zelf en onze beestjes eerst helemaal ingespoten met antivliegspul, dat hielp wel een tijdje, maar als ze te lang in het water zijn, dan gaat dat er ook weer af.... Boos! Het was toen maken dat we wegkwamen... Knipoog
Groetjes Judith Party!!

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-02 10:45

Goed anti-vliegenspul is er ook voor mensen! Het stinkt alleen gigantisch Boos! ...
Wij hebben het merk Autan, dat hebben we nog van de vakantie en dat werkt erg goed. Haha!

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-02 13:21

xxappiexx schreef:
ga jij met zadel het water in? Verward ? Zonde! Maar wel leuke foto's en paardjes! Cool

Ja, met zadel het water in, maar ze hebben een kunsstof zadel hoor Haha! ! Dan kan dat zonder probleem. Het hoofdstel is gelijk uitelkaar gehaald en te drogen gelegd en vandaag vet ze dat weer in.

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-02 20:37

Jessica schreef:
Was je rijbroek niet zeiknat toen je weer terugging?

Ik ben degene die ernaast staat en had dus voor de gelegenheid maar een korte broek aangetrokken, maar was idd kletsnat, dat meisje op die bruine pony, was ook helemaal nat (had helemaal met katinka gezwommen) en haar rijlaarzen stonden dus ook vol met water Haha! Knipoog ....
Groetjes Judith Party!!

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-02 19:20

Dat lijkt me ook leuk hoor naar zee met de paarden, alleen dan wil ik haar wel eerst goed beleert hebben, dan kunnen we dat ook eens doen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers