Rijfoto's op mijn verzorgtinker Gipsy!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Rijfoto's op mijn verzorgtinker Gipsy!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 22:36

Hier zijn weer is foto's van Gipsy, de vorige waren in wintervacht..maar nu eindelijk weer is rijfoto's!!Als je nog opmerkingen ziet aan mijn houding (dat zullen er behoorlijk veel zijn als ik ze zo zie Bloos ) dan moet je het gerust zeggen!!

Afbeelding
Ik en Gipsy--> Portretje Haha!

Afbeelding
Aan het mooimaken voor de foto's Haha!

Afbeelding
Gipsy had er veel zin ik volgens mij toen ik had opgezadeld..

Afbeelding
aan het instappen

Afbeelding
van achter bij het halthouden

Afbeelding
Bloos tenen naar binnnuhhhhhhhhhh Frusty

Nou ik heb nog veel meer foto's maare ik wil eerst is even weten of jullie daar wel in geintereseerd zijn.. Knipoog


Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 10:01

ja inderdaad...het is een tinker (niet van de manege maar van iemand bij ons uit de straat:)) Enne die beugels zaten inderdaad ongelijk!! Haha! Euhmm Gipsy is ongeveer 1.48 zoiets...nog meer vragen? Haha!

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 17:03

Bedankt allemaal!!Ik ben ook heel blij ermee dat ik haar mocht verzorgen (ja inderdaad mocht) want ze zijn over 3 weken verhuist naar Drenthe (Emmen)...Boos! De eigennaars willen verhuizen naar een boerderij en willen de paarden aan huis..dusseh die gaan dus verhuizen samen met de paarden, maar aangezien ik 2 weken op vakantie ga (ik ga vanacht weg) en daarna nog een week op ponykamp..zie ik ze niet meer..nouw ja..nog 1 dagje maar dit was de laatste dag ik der had bereden...Huilen


Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-02 16:27

He he..ik ben weer terug van vakantie en kon eindelijkkkk jullie reacties lezen..ik zal ze ff proberen allemaal te beantwoorden..Lachen


Xono mijn beugels zitten inderdaad aan de korte kant..het zijn echt rotbeugels namelijk en ik heb er een slag in, anders zijn ze weer te lang..Verward


Nicolietje..ik heb inderdaad hetzelfde probleem Haha!

Jordy en Superquinta bedankt!!

JaZZy ik heb niet op horsechat ooit gezeten Verward maare er bestaan meer tinkers die Gipsy heten hoor!!:D

Dennis v M bedankt!!

Ducotjuh..inderdaad rotbeugels (even voor de duidelijkheid..Ducotjuh heeft Gipsy voor mij verzorgd..)

Tiko en Bobo bedankt enne xmandyx ik zit meestal wel beetje lachend op een paard..maar niet altijd zo nee...Haha!:D

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-02 19:36

bedankt allebei voor de tips!!Jullie zeggen precies hetzelfde als dat ik les krijg..tenen naar binnen...handen omhoog en ontspannen met je armen zitten....hahah nouw..nog meer dingen waarop ik voortaan moet letten??isss wel handig zo'n gratis lesje..Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers