Weer een paar fotootjes van Mitrona

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Weer een paar fotootjes van Mitrona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 10:00

Ik ben gister voor het eerst alleen aan de slag geweest met Mitrona, ik kon mevrouw eerst al uit de sloot vissen Tong uitsteken Waarschijnlijk een droge sloot, ze was maar een klein beetje nat en modderig bij haar voetjes Verward
Ik heb d'r eerst lekker gepoetst en ben d'r vervolgens voor het eerst in mijn eentje gaan longeren, wat een muts! Tong uitsteken Ze deed het eerst perfect, op de linkerhand (volgende keer begin ik rechts) stappen, draven, keurig, en toen terug naar stap, en toen snapte ze het niet meer blijven proberen maar helaas, maar verder gaan stappen aan de hand op beide kanten.
Maargoed, hier de fotootjes voor dit een heel verslag wordt Knipoog

Afbeelding

Begint ze nou een metamorfose te ondergaan, ze lijkt wel beter in d'r vachtje te gaan zitten? vaag...

Afbeelding

Hier was ze de geur van de haas aan het opnemen die de zoon des huizes op het land had gevangen en als een speenvarken aan het gillen was, ze ging er ook heel mooi door draven Tong uitsteken

Afbeelding

En deze vond ik nog bij blieb, ik ben niet ijdel ofzow maar hier zie ik er wat charmanter uit Knipoog
Mitrona lijkt hier wel een neurotische volbloed Knipoog , ze had enorm last van vliegjes...

Afbeelding

marielle231

Berichten: 3220
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 10:11

erg leuke foto´s

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 10:13

ik zal je volgende keer eerst wel een spiegel voorhouden voor ik een foto maak. Wanneer ga je weer naar haar toe?

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 10:48

leuke foto's ze heeft een lief koppie zeg

anja

Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 11:03

leuke foto's hoor!!!!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 11:31

blieb01 schreef:
ik zal je volgende keer eerst wel een spiegel voorhouden voor ik een foto maak. Wanneer ga je weer naar haar toe?


Ehj ja, ik lijd afentoe aan ijdeltuitisme Knipoog Tong uitsteken
Ik ga morgen weer naar d'r toe, dan gaat vriendje ook mee kijken waarschijnlijk om te zien met wie hij me moet delen tegenwoordig Knipoog

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 11:55

sluit me bij de rest aan: leuk paard, leuke foto's