Beestjes van mij...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Beestjes van mij...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 14:21

Afbeelding
Hey dude Haha!


Afbeelding
Sib met baasje, let vooral op dikke buik (van Sib, niet van baasje)


Afbeelding
Hierboven: Eppo... de grote schuursponsopvreter. Eppo heeft 2 dagen geleden het voor elkaar gekregen om een schuursponsje op te eten, alleen omdat dit naar eten rook. Gelukkig is hij weer helemaal beter Lachen


Afbeelding
Stoere kater Heavy van 15 (!)


Afbeelding
Oud hondje (leuk detail, rechtsonder in beeld nog net de oortjes van Eppo-grote vriend van...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 15:04

Tsja schuursponsjes Verward
Leuke beestjes!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 15:08

hahahahhaha
omdat ie naar eten rook eet ik maar even een schuursponsje op dat zal die kat wel gedacht hebben
maar leuke dieren

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 15:12

Heeeeeeyyyyyy.... eindelijk eens het beestenspul van Karen te bewonderen Party!!

Zie ik het goed, is Eppo grijs van kleur?? Zo ja, dan heeft ie dezelfde kleur als Jan Jaap! Cool Het konden broertjes zijn.... Pffff... heb behoorlijk in de zenuwtjes gezeten toen je vertelde over Eppo en het schuursponsavontuur, maar goed dat alles weer goed 'doorstroomt' *LOL*

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Beestjes van mij...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 15:57

[quote="Sibold]
Afbeelding
Hierboven: Eppo... de grote schuursponsopvreter. Eppo heeft 2 dagen geleden het voor elkaar gekregen om een schuursponsje op te eten, alleen omdat dit naar eten rook. Gelukkig is hij weer helemaal beter Lachen
[/quote]

Had je hem dan niet verteld dat een schuursponsje wel erg schuurt op de maag Knipoog Tong uitsteken }>

Gelukkig is hij weer beter, leuke beesjes heb je Lachen