Hij gaat dicht groeien

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Hij gaat dicht groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-02 07:40

nu na 2 weken o pstal staan en veel te eten krigjen begint het knulletje toch echt dicht te groeien. Het wordt tijd dat ik eens wat met hem ga doen. Gisteren al een eerste boswandelign gemaakt. Hij is superbraaf maar nog niet echt verkeersmak. maar vaker wandelen als ik er nog neit op zit.
Afbeelding


Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-02 08:11

Fujifilm Finepix 4900. Een soort spiegelreflex camera maar dan digitaal met 2.1 megapixel.
Zeer fijne camera met veel gebruikersopties die ik nog steeds niet onderzocht hebt. Was het demonstratiemodel en ik heb meer dan 50% korting gehad. Kon ik niet laten liggen.

Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-02 09:29

In Maartensdijk bij stal arends.

Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-02 19:26

Absoluut Jennifer van Jimmy bedoel je? Waar staat ze nu? Ik zou Jimmy rijden in haar skivakantie maar ik heb haar steeds gemist op stal.
Hij is al dikker gegroeid in 9 dagen tijd. ALs hij zo doorgaat wordt hij wel te dik want hij doet nu nog erg weinig. Binnekort volgen wel meer foto's. Vandaag voor het eerst een zadel opgehad. Wat bokken en sprongen en toen braaf zijn rondjes gelopen. Als hij zo doorgaat zit ik er volgende week wel op.


Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 06:54

Maarre omgeving Drachten en boven Leeuwarden is ook niet verkeerd. Ik heb laatst bij oentsjerk buiten gereden en ik heb me best vermaakt. Brede bermen zijn er genoeg. Alleen het verkeer dat is erger dan in het bos.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers