Kliederen met water en.........schaapjes kijken!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Kliederen met water en.........schaapjes kijken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 23:24

Toch even nog een fotootje van Nappie plaatsen Haha!
Lekker onder de waterstraal...........kliederen met water en Prima
Afbeelding
Afbeelding

Lief Koppie he Lovers ?
Afbeelding

Hoewel we schaapjes op stal hebben rondlopen, blijven vreemde schaapjes altijd apart Clown
Afbeelding
Nappie weet niet goed wat ie met dit schapenvolkje aan moet.....
Afbeelding
Hij kijkt niet altijd lief.....hier was ie boos omdat ik naar links wilde en meneer liever rechts loopt omdat de kans rechts groter is om een hap gras te jatten...
Afbeelding

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 23:29

leuke foto's!!
maar heb ik wat gemist Verward hij stond toch op rust?

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 23:29

zie ik dat nou goed.. rijd jij met SPOREN buiten!!?!?! nouja boeiend moet je zelf weten. mooi paardje echt lekker koppie heeft ie man!!! haha kei leuke foto's van die waterstraal :p

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 23:31

My Dominique schreef:
leuke foto's!!
maar heb ik wat gemist Verward hij stond toch op rust?


Klopt, maar ik moet elke dag van de veearts 20 tot 30 minuten stappen over de harde weg, dus inmiddels hebben we al onze buurtbewoners weleens een bezoekje afgelegd, zoals gisteren bij deze schaapies Haha! (tja je moet wat doen om het een beetje intressant te houden na zoveel weken stappen en rust Knipoog )

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 23:35

macario schreef:
zie ik dat nou goed.. rijd jij met SPOREN buiten!!?!?! nouja boeiend moet je zelf weten. mooi paardje echt lekker koppie heeft ie man!!! haha kei leuke foto's van die waterstraal :p


Ja ik moet wel met sporen buiten rijden, wij kunnen namelijk alleen stappen naast een groot industrie terrein met heeeeeel veel vrachtwagens en om wat voor reden dan ook....... Nappie is nog altijd bang voor deze grote monsters. Als er dus 1 langskomt en ik geen sporen buiten om heb loopt ie dwars door m'n hulpen heen en trekt ie richting de vrachtwagens op.....Liever dus met sporen rijden dan onder een vrachtwagen wat me al meerdere malen bijna is overkomen. Ik gebruik ze dus ook alleen wanneer dat echt noodzakelijk is Knipoog

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 23:42

Napoleon is een heel mooi paard. Ik hoop voor je dat hij weer helemaal gezond wordt.

Wat is er trouwens vreemd aan sporen buiten? Die redenering snap ik niet Verward

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 23:45

tja weet niet.. ben dat niet gewend.. zowieso niet die sporen maargoed. als ik dat zo hoor dan snap ik het wel hoor.. maar hier gaat dat heel anders altijd dus.. Lachen

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 23:48

Percy schreef:
Napoleon is een heel mooi paard. Ik hoop voor je dat hij weer helemaal gezond wordt.

Wat is er trouwens vreemd aan sporen buiten? Die redenering snap ik niet Verward


Dankje Percy, zelf heb ik hem heel lang niet echt mooi gevonden maar hoe meer schimmel hij wordt des te minder z'n grote oren opvallen Haha! des te mooier ik hem vindt! Hij begint ook al wat van z'n megabuik af te komen Knipoog (morgen weet ik meer, komen ze rontgenfoto's maken)

Ik weet trouwens ook niet wat er mis is met sporen....... ik vindt het een betere oplossing dan een zweep gebruiken wat veel andere mensen doen. Dan liever een klein knopspoortje om, dan Nappie een mep verkopen waar ie al helemaal van over de rooie gaat Knipoog dan ben ik veel verder van huis....

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 23:59

Ik vind het een leuk paard, en bovenal: leuke fotos!

Ziet er zo lekker gezond uit!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 00:07

jeetje, ook 1 die voor het eerst van haar leven sporen ziet Haha! (whaaa, wat zijn dat??? Haha!) Nee hoor macario, vond je reactie wel geinig staan zo, echt zo van HUH?????????

Leuke foto's, enneuh, schapen zijn heel gevaarlijk hoor, die vreten je op! (vraag maar aan jamaica, die is daar nog steeds heilig van overtuigd Haha!)

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 08:06

Leuke foto,s hoor!Echt een mooi paardje en die shaapjes zijn ook lieff

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 08:38

Leuke foto's en ook leuk dat we Prima nu ook eens in levende lijve zien Haha!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 10:49

mooi paardje hoor!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 10:53

Leuke foto's!
Steffi en ik komen snel eens langs bij jullie op stal (mag vast wel van esmeralda en wennie Haha!) dus dan kan ik nappie ook bewonderen!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 11:17

stef schreef:
jeetje, ook 1 die voor het eerst van haar leven sporen ziet Haha! (whaaa, wat zijn dat??? Haha!) Nee hoor macario, vond je reactie wel geinig staan zo, echt zo van HUH?????????


haha nou ik had ze wel eerder gezien hoor Knipoog maar niet bij iemand die buiten aan het rijden was. tja dat is bij sommige paarden nodig Verward nouja boeiend.. haha zo gaat dat iig hier niet Tong uitsteken

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-02 11:19

Melissa schreef:
Leuke foto's!
Steffi en ik komen snel eens langs bij jullie op stal (mag vast wel van esmeralda en wennie Haha!) dus dan kan ik nappie ook bewonderen!


Ja, kom maar gezellig langs hoor, vindt Nappie vast gezellig! Hoe meer aandacht des te beter hij zich voelt Knipoog

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 13:04

hehe prima ook eens in levende lijve. Trouwens in het echt ben ik lelijker hoor! Lips are sealed Lachen En ik moet echt van die bril af!!
Laatst bijgewerkt door Prima op 15-07-02 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 13:16

wat is het toch een lekker ding die nappie!!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 14:36

op die derde foto lijkt het net een ezeltje vind ik. Komt door die kleurstellingen en zijn ogen

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-02 20:03

Prima schreef:
op die derde foto lijkt het net een ezeltje vind ik. Komt door die kleurstellingen en zijn ogen


Het is ook af en toe net een ezel, hij stoot zich ook vaak aan dezelfde steen (letterlijk Clown )

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 14:42

macario"]
[quote="stef schreef:
jeetje, ook 1 die voor het eerst van haar leven sporen ziet Haha! (whaaa, wat zijn dat??? Haha!) Nee hoor macario, vond je reactie wel geinig staan zo, echt zo van HUH?????????


haha nou ik had ze wel eerder gezien hoor Knipoog maar niet bij iemand die buiten aan het rijden was. tja dat is bij sommige paarden nodig Verward nouja boeiend.. haha zo gaat dat iig hier niet Tong uitsteken
[/quote]

Hoe gaat het dan wel bij jullie? Verward

Leuke foto's! Heel mooi paardje Lachen