Op verzoek ;) , foto´s van Beer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Op verzoek ;) , foto´s van Beer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 01:24

XoNo vond dat het weer tijd werd, dat ik weer eens nieuwe foto´s neer zou zetten Knipoog ! Nou ben ik een absolute 0 op dit gebied, maar met zeer grote dank aan Sundancer Kusje , zijn hier een paar foto´s die ik afgelopen maandag gemaakt heb Lachen !

Tim wil het nu ook wel gaan proberen Lachen

Afbeelding

Hier nog een foto van Tim; hij was trots dat de eerste keer draven goed ging Knipoog !

Afbeelding

Het gedeelte van de stal waar mijn paardjes staan: links Yukon, het paard wat Beer te pakken heeft gehad Verdrietig (XoNo, die heeft ook een maanoog Knipoog ), dan komt Helania, daarna Dikke, dan Beer en als laatste Franzi (Franziska)

Afbeelding

Lekker zooitje hè Knipoog , (het valt wel mee hoor) Vooraan is het gedeelte waar Beer nu nog even alleen staat, ik ben nog eventjes voorzichtig, dan halen we het band weer weg en kan ´ie weer samen met Franzi staan Lachen !

Amber met Beer Lovers

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Sterre op 13-07-02 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 01:29

Mooie foto's.
Mooie stallen ook met die buitenluiken.
En wat een omgeving... *kan de kwijl smiley niet zo snel vinden*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 09:33

Wow, wat een mooie omgeving zeg! Kan je ook wel fijn uitrijden zeker? En mooie Beer trouwens!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 09:36

Beer... Ik dacht bij Beer echt aan een wollige shet of iets in die trant. IS helemaal niet zo! *LOL*
Mooie kleur heeft ie, glanst zo mooi!

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 09:48

wat een mooie haflinger!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 09:57

Schitterende omgeving en gezellige stallen...En een kanjer van een Haflinger.
Rijden jullie altijd op hackamore of alleen nu i.v.m. zijn kaak?

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 10:05

Ten eerste allemaal bedankt voor jullie leuke reacties Pling !
We wonen idd in een hele mooie omgeving, echt een paradijs om uit te rijden Lachen !
Jantina, hij heeft in de winter zo´n wollig, dik vachtje en toen we hem kregen heette ´ie "Batzi" Misselijk ! Balou vonden we leuker en door dat vachtje was de link naar "Beer" natuurlijk snel gelegd Knipoog ! (de glans komt trouwens gewoon van het lijnzaad Knipoog !)
Cassidy, ik heb hem nu idd voor het eerst met een Hackamore gereden i.v.m. z´n kaak, maar hij reageert er zo goed op, dat ik die nu regelmatiger ga gebruiken Tong uitsteken !
Laatst bijgewerkt door Sterre op 13-07-02 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 10:17

mooie foto's joh sterre!!!
echt een mooie omgeving idd!! en echt een mooie haff Kwijl Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 10:51

Eindelijk Carolien!! Hele leuke foto's! Zo te zien gaat Tim er dus wel vaker op Knipoog Amber zit trouwens erg netjes op Beer! Maar eeh, ik dacht dat jij 'maar' twee paardjes had, Beer en Dikke...zijn die andere drie (?) ook van jou? Lachen

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 10:58

Wat een leuke foto's! Leuke kinderen heb je ook!
Krijg spontaan heimwee als ik die foto's bekijk, die bomen, typerend voor Duitsland. Nog een maandje wachten en dan mag ik weer!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 11:04

XoNo schreef:
Eindelijk Carolien!! Hele leuke foto's! Zo te zien gaat Tim er dus wel vaker op Knipoog Amber zit trouwens erg netjes op Beer! Maar eeh, ik dacht dat jij 'maar' twee paardjes had, Beer en Dikke...zijn die andere drie (?) ook van jou? Lachen


Nee hoor, Dikke en Beer zijn van mij, waarbij ik Beer verzorg met Ilka, mijn vriendin en de eigenaresse van Helania. Als we dus een andere stal vinden (of Ilka en haar man eindelijk het huis met stallen van hun dromen vinden Knipoog !), gaan we met die 3 paarden weg!
Ilka gaat waarschijnlijk aan het eind van de maand een week cursus bij Peter Pfister volgen en dan zal het gejammer van Dikke groot zijn: "Heeeeelp, zijn "Mausi" is er niet Verdrietig" (watje }> !)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 11:57

Aha op die fiets...ik werd al haast NOG meer jaloers Knipoog

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 13:28

Jeetje, Leuke foto's zeg! Ik ben blij dat het met Beer beter gaat!! Dank je wel voor je PBtje...ik was het alweer vergeten Bloos Haha!

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 20:02

Mooie pony'tje hoor die beer!!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 09:41

Goh, wat leuk om eens foto's van Beer en je kinderen te zien! Nu wachten we natuurlijk op foto's van jou met Dikke! Knipoog

Inderdaad een prachtige omgeving zeg....

Ik begrijp dat Beer in elkaar is getrapt door een ander paard? Die berichten heb ik blijkbaar even gemist.... had hij zijn kaak gebroken? Arm dier.... gelukkig gaat het nu blijkbaar weer een stuk beter met hem!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 11:54

Had ze nog niet gezien. Leuke fotos! En wie weet zien we Tim nog wel eens terug hoog in de spring- of dressuursport?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 12:06

Die Beer is gaaf zeg,mooie kleur!!
Leuke foto's ook!!!!

BellaAmber

Berichten: 16
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Mittelfranken-Bayern-Deutschland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 23:49

Haha... wat stom om jeself op de foto te zien Verdrietig ! Maar Beer is wel lief he?

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 09:18

Hey leuke foto's, mooie haflinger hoor!!
Heb je ook nog foto's van Dikke???

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 09:59

Leuk beestje joh!! En dat hoofdstel ook!...haha Marilyn heeft die ook Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 11:01

Barb schreef:
..Heb je ook nog foto's van Dikke???


De foto´s van Beer heb ik van de week even snel snel gemaakt, toen ik een vriendinnetje van Amber aan de longe had Knipoog !
Het was de bedoeling dat ik Dikke daarna nog zou rijden en Amber wat foto´s van ons zou maken, maar toen begon het zo vreselijk te onweren, ik was blij dat ik nog net op tijd weer in de stal was Lachen !
Vandaag pist het hier behoorlijk, maar ik zal mijn vriendin vragen, of ze van de week wat foto´s van Dikke en mij maakt Knipoog (Eeehh... ik ben niet zo fotogeniek Schijnheilig !!)

Het hoofdstel is idd mooi, maar helaas niet van mij Verdrietig ! Ik heb hem hiervoor nog nooit met hackamore gereden en heb hem van een stalgenoot geleend om het te proberen (voordat ik zo´n ding aanschaf en ik er niets mee kan beginnen Scheve mond ). Het ging super goed ermee, wat in dit moment natuurlijk dubbel goed is Lachen ! Ik ga dus ook maar een hackamore aanschaffen Knipoog !

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 13:32

Lachen
Alleen Mer heeft geen hackamore maar een gewoon gebroken trensje erin zitten en geen neus riempje en andere teugels want die andere reden zo irri Haha!