Helamaal verliefd ....kopen of toch maar niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Helamaal verliefd ....kopen of toch maar niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 22:14

Ik ben helemaal verliefd geworden op een pony bij mij op mijn werk (ik werk in een cowboy dorpje) Ik vind hem echt zooooooo geweldig maar nu zit ik met een probleempje.. Ik kan hem kopen maar zal ik dit nou wel doen? het kost weer een hoop geld exra en ik kan eigenlijk niest met hem wat ik met ry ook kan..

Nouja dit is hem dan is ie niet geweldig!!


Afbeelding

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 22:16

Als je het geld hebt, tijd genoeg en hij is gezond, waarom niet?
Het is trouwens wel een skeetje Lachen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 22:18

Heb je er wel genoeg tijd voor dan? Kan je er nog op rijden, hoe groot is ze?

En haar koppie Lovers Wat een lieverd zeg!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 22:24

hej

ja t geld is een beetje een probeem maar kan ik wel redden alleen houd ik dan wel minder over natuurlijk en daarom weet ik t nou net niet. Tijd is ook wel te doen..
T is touwens een HIJ.. En natuurlijk kan ik er niet op rijden dit zal op de foto wel duidleijk zijn aangezien ik er naast zit. Punky is net 70 á 80 cm groot... Maar dit maakt niet uit want ik kan door mijn rug toch niet meer rijden...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 22:26

Ik persoonlijk zou het niet doen, hoewel hij erg leuk is, dat moet ik toegeven. Maar het kost je alleen maar geld en je kunt er niets mee.
Heb je geen broertje, zusje, nichtje of wat dan ook die je hem kunt aansmeren? Lachen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 22:26

ow was jij dat, dat had ik niet in de gaten... Lips are sealed
dan kan je er idd niet meer op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 22:28

avantilover schreef:
ow was jij dat, dat had ik niet in de gaten... Lips are sealed
dan kan je er idd niet meer op


Whahaaha kan t wel proberen maar denk dat ik de grond raak... Haha!

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 22:31

debora/ry"]
[quote="avantilover schreef:
ow was jij dat, dat had ik niet in de gaten... Lips are sealed
dan kan je er idd niet meer op


Whahaaha kan t wel proberen maar denk dat ik de grond raak... Haha!
[/quote]

dat weet ik wel zeker! Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 22:36

Cody schreef:
Ik persoonlijk zou het niet doen, hoewel hij erg leuk is, dat moet ik toegeven. Maar het kost je alleen maar geld en je kunt er niets mee.


Inderdaad,hier ga ik ook in mee... Het zou leuk zijn om zo'n schattig ding erbij te hebben,maar je hebt er niet veel aan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 22:38

Clautje"]
[quote="Cody schreef:
Ik persoonlijk zou het niet doen, hoewel hij erg leuk is, dat moet ik toegeven. Maar het kost je alleen maar geld en je kunt er niets mee.


Inderdaad,hier ga ik ook in mee... Het zou leuk zijn om zo'n schattig ding erbij te hebben,maar je hebt er niet veel aan..
[/quote]

Ik weet t *snik* ik moet mezelf echt inhouden... Hij is zooooooooooo gaaf! Maarja je kan niet alles hebben he... Huilen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 22:42

debora/ry"]
[quote="Clautje"][quote="Cody schreef:
Ik persoonlijk zou het niet doen, hoewel hij erg leuk is, dat moet ik toegeven. Maar het kost je alleen maar geld en je kunt er niets mee.


Inderdaad,hier ga ik ook in mee... Het zou leuk zijn om zo'n schattig ding erbij te hebben,maar je hebt er niet veel aan..
[/quote]

Ik weet t *snik* ik moet mezelf echt inhouden... Hij is zooooooooooo gaaf! Maarja je kan niet alles hebben he... Huilen
[/quote]

Inderdaad, t is zo'n lief snoetje Lachen Heb je niet nichtjes ofzo waarmee je hem samen kunt doen?

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 23:10

Het is inderdaad een ontzettend stoer ding! Maar of je er slim aandoet hem te kopen???

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 08:17

ik had hem al gezien op Hippics en vind het ook een ontzettende scheet. Jammer dat ie niet wat groter is. Bij ons op stal hebben ze ook zo'n heerlij klein shetje en dat is puur een weidemaatje voor een KWPNjaarling die niet bij de andere jaarlingen mag staan van z'n baasje omdat ie gepest wordt. Ze staan sltijd samen in de wei en het is heerlijk die 2 te zien spelen samen. Als je hem kunt betalen en als het klikt met Ry zou je ze ook samen in de wei kunnen zetten.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 08:32

Wat een geweldig zadel!! En die singel Tong uitsteken Fantastisch!
Ikzelf zou nooit een shet kopen, ze trekken mij niet. Dit niet als commentaar voor de shetbezitters hier, hoor. Als weidemaatje misschien?

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 08:32

Tsja, ik zit met hetzelfde, wil er dolgraag een shetlander bij, grote maat, en liefst een merrie. Ben wel een beetje op zoek, maar niet heel hard.
Het is toch jouw beslissing. Als je er tijd en geld voor hebt, waarom niet?

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 09:44

is het een hengst of een ruin?

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:35

Als jij hem nu koopt en hem dan bij ons zet kan mijn jongste van vier hem wel voor je rijden *LOL*
Het is echt een leuk beestje Kwijl

Echt gaaf, zo'n klein westernzadel, het is helaas een beetje te veel geld om zoiets alleen voor de lol te kopen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:33

Wat een schatje zeg, wat een prachtig koppie! Liefff! Ach ik denk dat ik de verleiding niet zou kunnen weerstaan als weidemaatje voor mijn paarden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 22:21

Ja ik ben er nog steeds niet uit... Ik vind m zooooooo lief en zooooooo gaaf.. Tja zou ik eigenlijk ry weg moeten doen... maar die is ook zooooooo lief en zoooooooo gaaf.. Tja moeilijk moeilijk... Maar zie al aan jullie reacties dat jullie t ook moeilijk zouden vinden Haha!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 18:46

Wat een cutey met dat meelsnuitje Lovers . Als je het tijd, geld en vooral de zin hebt zou ik het maar doen. Het is wel gezelig zo`n kleintje erbij;voor Rydar ook.

muurbloempje

Berichten: 85
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 20:38

als je hem zo leuk vind koop je hem toch ook al kan je er niks mee. mensen hebben een hond kan je net zoveel mee als met een shet.

anja

Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 20:46

ik zal hem ook kopen, maar niet rydar verkopen.
doe dat niet!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 20:52


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 21:20

Staat Rydar helemaal alleen?? Dan zou ik hem zeker kopen Lachen ! Een paard is een kudde dier en hoort niet ergens alleen te staan (mijn mening!!), da´s weer mooi een argument vóór de koop Knipoog !! (Rydar moet je natuurlijk nóóit verkopen Knipoog .)
Hij heeft idd een schattig koppie, lekker ondeugend Clown !
(misschien is er bij jou in de buurt wel een leuk meisje/jongetje die hem graag voor je wil rijden Verward !!)