Nog een paar foto's gemaakt van Donja

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Nog een paar foto's gemaakt van Donja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-02 15:55

Aankomende zaterdag is de keuring, dus heb ik Donja afgelopen donderdag alvast een voorwasje gegeven, hier moet ze nog opdrogen Haha! :
Afbeelding

Op zondag mogen ze altijd even lekker buiten de wei eten. Daar is het gras natuurlijk altijd lekkerder Verward ....
Afbeelding
Afbeelding

Dat waren ze voor vandaag.

Groetjes Judith Party!!


Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-02 16:09

Renee_vd schreef:
is niet zo groot he? Haha!


Ze is nog maar 2 jaar en toen ik haar laatst op heb gemeten was ze 1.44m dus behoorlijk aan de maat.

Het is een badstofdeken, de maat is verder goed, maar het is net een soepjurk als ze hem om heeft Haha! Haha! . Zal wel aan het soort deken liggen, hij neemt vocht op en daar gaat het om.... Party!!


Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-02 19:30

Maya"]
Ben je bij de kapper langsgeweest voor een permanentje? Aan die krullende manen te zien.
[/quote]

Haha, ja ik doe haar iedere keer als ik haar was krulspelden in.... Haha! Knipoog
Nee, ze heeft die krullen van haar zelf, als ik haar net gewassen heb komen ze zo ineens weer tevoorschijn, vind ik wel grappig staan.

[quote="littleroosie schreef:
We zullen elkaar zaterdag wel tegen komen:D
Heet zij voluit mandonna? Of iets in die richting?


Ja, dat denk ik ook. Ga jij met Woestein mee? Ben ook heeel benieuwd naar hem...
Ze heet voluit inderdaad Mandonna, we hebben nr. 29.

Groetjes Judith Party!!

Natuurlijk laat ik ff weten hoe het gegaan is, ook als ze een 3e premie haalt hoor. Hopen dat onze fotomakers op tijd zijn, want mijn vriend en ik gaan haar zelf voorbrengen en ik wil wel foto's hebben Haha! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 bezoekers