belofte inlossen: zelf ontworpen blouse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-01 10:36

Tijdje terug vertlede ik dat naaien van kleding 1 van mijn hobby's is. Er werd toen gevraagd om de kleding die ik ging maken voor de open dag op mijn werk ook op Bokt te zetten. Bij deze dus:
[img]../upload/161/blouse-zij.jpg[/img]
't is dus een creme-kleurige blouse met een groen ruitje, van voren wat korter, aan de zijkanten in een punt uit lopend...

[img]../upload/161/blouse-zij2.jpg[/img]
Ook de broek heb ik zelf gemaakt. Het is een groene linnen-achtige stof (ontzettend rot te naaien, rafelt als een gek).

De achterkant vindt ik echt gaaf:
[img]../upload/161/blouse-rug.jpg[/img]

Nu maar hopen dat het morgen een beetje schier weer is, anders sta ik daar zo te blauwbekken....

Maarre, ben erg benieuwd naar reacties. Opbouwend en kritiek is altijd goed! Let niet te veel op mij, ben niet echt fotogeniek...

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 11:15

toffe blouse zeg. ik zou zoiets wel in het zwart willen hebben. ik houd wel van aparte kleding, niet van dat recht toe recht aan spul Lachen ik wou dat ik dat kon

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 11:18

Ik vind m wijs!!! Vooral die achterkant = Cool Voor mezelf zou ik m liever met wat meet taille ad voorkant willen, maar ik ben totaal geen naaitalent en dat is misschien wel helemaal niet mogelijk met dit patroon.. Verward
Maar wel cool hoor dat je zoiets kan maken!

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 11:22

mn 1e gedachte erbij was dat het eigenlijk wel iets is voor zwangere vrouwen, doordat het zo wijd/losjes valt (of ben je da stiekem ook?! Lachen )

maar is iig wel leuk gemaakt!!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-01 11:32

ben niet zwanger hoor, maar toen mijn vriend de foto's nam (video) zei hij voor de gein: borst vooruit, deed ik dus en "knip" oeps!
Weet eigenlijk niet hoe ik zo'n model zou kunnen tailleren, kan mijn zus es vragen, die is coupeuse.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 11:42

ik vind de achterkant erg mooi!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 12:30

Heel kunstig! Heb je dat ook helemaal zelf ontworpen enzo? Lijkt me echt een heel werk.

Kan je ook rijbroeken naaien?? Schijnheilig
Grapje Knipoog

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 12:34

Ik vind hem wel erg apart. Vooral de achterkant erg mooi. Maar zie mezelf niet zo vlug in zoiets lopen.

Inderdaad een blouse voor een zomerse dag.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-01 23:06

Heb ik echt helemaal zelluf ontworpen 9model in de winkel afgekeken, maar daar had ie lange mouwen, en ik was in een zomerse stemming...). ook de broek heb ik zelf gemaakt, die is helaas niet zo goed te zien...