Jubileumdag op de boerderij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Jubileumdag op de boerderij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 20:24

als de foto's het voor de verandering weer eens niet doen en je wilt ze toch zien, moet je even met rechts op de foto en dan op eigenschappen klikken dan de link kopieren en even plakken, dan doen ze het toch

16 juni bestond de kinderboerderij in Venlo 25 jaar. Was natuurlijk een groot feest met allerlei activiteiten en het was heel erg gezellig. Hier een paar fotootjes. Ik hoop dat jullie ze een beetje leuk vinden

De openluchtmis, was errug leuk Gaaaap niet dus. Enigste leuke was dat Annie (de koe) even kwam kijken wat die nou allemaal was en toen per ongeluk een bank omgooide Haha! Maar dat staat natuurlijk niet op de foto, alleen maar de pastoor Lachen
Afbeelding

Louca het jonge ezeltje werd even opgesloten in de andere wei samen met zijn mama, omdat hij anders irritant zou gaan doen tijdens de openluchtmis, hier kun je heel goed de strepen op zijn beentjes zien Lovers
Afbeelding

Je kon broodjes bakken samen met een echte (gepensioneerde) bakker, die broodjes zijn altijd errug lekker Vingers aflikken
Afbeelding

Het springkussen. Daar heb ik de hele dag bij/op/in gezeten *LOL* *hoezo energie teveel Schijnheilig en hoezo ik ben al 16 *
Afbeelding

De hoefsmid die hoefijzers kwam maken en andere leuke dingen van ijzer, die ie daarna aan de kinderen gaf.
Afbeelding

De huifkar met een maflinger en een maflo ervoor. De maflo was een 26-jarige hengst, die doordat ie zo oud was zijn voer niet zo goed kon verteren, daarom is ie zo mager. Maar lief dat ie was Lovers hij luisterde perfect!
En de maflinger was een 6-jarige ruin die ontzettend lui was en de hengst alles liet trekken Gaaaap *LOL*
Afbeelding

Schaapje knippen. Niet scheren dus, maar met een speciale schaar helemaal knippen. Zag best wel raar uit, maar wel beter dan wanneer ze geschoren zijn. Zo'n schapenvachtje is trouwens wel heel erg groot als je het helemaal uitrolt, maar daar heb ik jammer genoeg geen foto van.
Afbeelding

Honingslingeren. Is best wel heel zwaar werk, maar wel leuk om te doen, als je het niet te lang achter elkaar hoeft te doen tenminste Lachen
Afbeelding

En dat was het eigenlijk wel. Oke, nog 1 foto van Louca: Zo blij was ie toen ie werd losgelaten }> *kwaaie kop* Volgens mij was ie op dit moment de geitjes aan het pesten, die precies buiten beeld staan Extreme duivel
Afbeelding

Pietekegeorge

Berichten: 137
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 20:51

ze doen het niet Huilen

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 21:10

Leuke foto's zijn het.


Groetjes Niki

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 22:13

Misschien kun je ze beter ergens anders uploaden,nu is het niet meer zo leuk om foto's te bekijken....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 11:54

Leuke pics As! Vraag me alleen af wat een openluchtmis in vredesnaam doet op een open dag van een kinderboerderij....