Mijn moppie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Mijn moppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-02 12:15

Precies een jaar geleden dat we lekker buitenritjes maakten in het bos als het net zo warm was als nu. En dat ik haar daarna onder de slang zette wat ze zo lekker vond. En dat ze dan lekker het land weer op ging bij Pliva om wat te knabbelen aan het heerlijk verse gras.
Een jaar gaat zo snel. Maar als je dan weer foto's bekijkt is het als de dag van gister. Moet haar maar snel weer eens gaan opzoeken Lovers

Afbeelding


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-02 10:20

Ik heb er geen plek voor. Ik heb Maaike al gevraagd of IJsco misschien bij Sarah in de wei kan staan maar helaas komt er net een ander paardje bij in. Volledige stalling kan ik niet betalen en bovendien mag ze ook alleen maar buiten staan.
Maar inderdaad Nimber, daar hebben we het vaak over gehad. Als we nou stalletjes bij huis zouden hebben was IJso de eerste die er zou komen, gewoon om lekker haar oude dag door te brengen en af en toe een ritje in het bos te maken.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-02 22:20

Grietje en Herman gaan weer naar Spanje van de winter dus weer geen stroom en stromend water en ik wil haar daar niet alleen hebben staan.
Maar ik ga haar wel eens opzoeken. Zin om mee te gaan?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers