mirza el haddi

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 12:56

nee dat zeg ik helemaaaaaaaaal niet, Verward

maar omdat ik geen cap opheb hoef jij je daar toch geen zorgen om te maken

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 12:57

Ben ik het helemaal mee eens. Het is niet verstandig om zonder cap te rijden omdat het niet lekker zit. Dat is onzin want de caps van tegenwoordig zijn heel licht en je hebt geen idee dat je ze op hebt. Dus dat een cap niet lekker zit is onzin.

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 12:57

ik staar me niet blind op hun want ik geef helemaal niks om wat hun doen, ik vind dat gewoon niet fijn een cap dus

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 12:59

ja, dat kan toch dat ik dat niet fijn vind, ik ben er zo vaak afgeflikkerd nou zelfs een hersenschudding gehad maar ja, die cap van mij flikkert toch af als ik er af val.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 12:59

Hoezo haal je die namen er dan bij als je ze niet als voorbeeld ziet?
Ik had het tegen jou en niet tegen Anky enzo. Verward

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 13:00

omdat die toevallig goed zijn en die zijn beroemd en zelf het goeie voorbeeld ook niet geven.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 13:05

Ik ben van mening dat het je eigen keus is. wel cap of geen cap.
Er zijn verhalen zat die mensen toch zouden moeten overtuigen van het nut van een cap. Kies je er dan nog niet voor is het jouw eigen keus maar hebben we je er in ieder geval op gewezen. En hoef ik me niet schuldig te voelen als jij hersenletsel hebt of er helemaal niet meer bent doordat je geen cap op wilde. Niet dat ik je dat toewens hoor, helemaal niet.

Ik vind eigenlijk dat ook Anky en de rest een cap op moet, alleen al omdat zulke ruiters een hele sterke voorbeeld functie hebben.

Ik draag dus wel een cap.

Maar nu weer ff off topic, ik vind jullie een mooie combinatie!

Groetjes Petra

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 13:15

c
Laatst bijgewerkt door janna op 07-02-22 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 13:48

Mytens, laat haar maar.. Ze is gewoon nog zo dom dat ze geen cap opdoet. Ze moet er een of hooguit 2 keer zoohoo hard afdonderen dat ze altijd een cap opdoet.
En volgens mij is het derde meisje op de foto Annemiek van der Vorm.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:49

Hoi Thessa! Leuke pony zeg!!! Even over het dragen van een cap. Het is natuurlijk je eigen keus MAAR het is echt voor je eigen veiligheid beter dat je er eentje op zet. Ik ken een meisje die geen cap ophad en die is gevallen omdat haar altijd lieve en betrouwbare paardje schrok (kan ALTIJD gebeuren!), ze viel eraf op haar hoofd en heeft super lang in coma gelegen. Dan denk ik: als je nu een cap op had gehad.....
Maar ja je moet het zelf weten.
xxx Roos

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:50

PS het is geen aanval op jou hoor!!! Maar het is gewoon veeeeel veiliger als je wel een cap opzet. Er zijn tegenwooordig echt hele lichte, fijne caps die ook niet warm of benauwd zitten op je hoofd. xxx Roos

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:58

Ik denk dat iedereen wel WEET dat een cap eigenlijk moet. Maar ja, dan moet iedereen dat nog voor zichzelf uitmaken of hij of zij een cap opdoet.
En als Thessa zichzelf vergelijkt met Anky enzo bedoelt ze waarschijnlijk niet dat Thessa in het rijtje Anky-blablabla thuishoort maar dat die mensen met een belangrijke voorbeeldfunctie ook geen cap op hebben en dat je over Anky haast nooit commentaar hoort wat betreft die cap.
Dus, het is gezegd, dat ze een cap op moet en als zij dat niet wil dan moet ze dat toch zelf weten? Het is haar hoofd.
Ik draag zelf ook geen cap, maar ben wel van plan om ermee te gaan rijden. Alleen ben ik dat gewoon helemaal niet gewend, heb nooit een cap gedragen, ook op de manege haast nooit, dus de stap om ineens wel zo'n ding te dragen is gewoon wat groter. Ik ben er wel van overtuigd dat het beter is, maar waarschijnlijk moet er eerst iets gebeuren wat me heel erg aan het denken zet.
Zo lang verhaal geworden, ik vind gewoon dat iedereen verantwoorlijk is voor zijn eigen dingen dus je kan anderen ook niet aanvallen op hun gedrag. Gaaaap

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 15:04

Thessa, dat van die cap moet je zelf weten. Dat is je eigen keus. Maar wat mij meteen opviel bij de eerste foto: Wat heb jij een ontzettend mooie houding!! ( Alleen iets minder met je onderbeen). Erg veel succes verder met de concoursen!!

_________________
Denk altijd positief, ook in slechte perioden!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Brando-S op 2001-05-15 15:05 ]</font>

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 15:06

he wat leuk we gaan off topic.
ok iedereens eigen keus of je wel of geen cap draagt. maar nu vraag ik me af degene die wel een cap dragen. wat voor een cap dragen jullie?? een goedgekeurde eentje met een 3 punts bandje eronder of gewoon zo'n geval dat je los op je kop zet?? een champion geval?? een cap heeft alleen nut als t ook een goede cap is. t is iedereens eigen keuze om een cap te dragen. en de mensen die rijden met een hoedje is dat wel veilig?? ook niet. (ok staat allemaal beetje door elkaar) ik vindt dat iedereen zelf moet beslissen of je wel of niet een cap draagt. zelf draag ik een nrmale cap maar voor t end van t jaar komt er een championgeval omdat ik dat ik dat zelf veiliger vindt en t verplicht wordt gesteld.
enneh steef niet zo fel meteen he JIJ hebt zelf pas ook net ontdekt dat cap op verstandiger is.
maarreh ff ontopic.
is leuk beestje weet je der afstamming?? ben eigenlijk nooit benieuwd naar afstammingen maar deze vindt ik wel heel apart en nrps vindt ik zo afentoe ook wel leuk om te zien.

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 15:07

ja ik heb er ook nooit mee gereden en op de ponyclub moet dit wel, ik ga er denk ik toch maar mee rijden en eh STEEF, ik dom??? haha, jij bent zelf dom, dat derde meisje is JOYCE HEUTINK!

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 15:16

Bedankt dat jullie allemaal ff mee wilde praten over een cap dragen, ja MYTENS EN STEEF moesten zich er natuurlijk over druk maken maar ja discussie GESLOTEN!! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Extreme duivel

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 15:24

Goed voorbeeld van onze wereldkampioene Anky, zelfs met de kinder fanclubdag zonder cap, niet dat ik er mee zit maar niet tegen mij uitvallen over een cap dragen. Boos!

[img]../upload/516/anky(1).gif[/img]

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 15:25

nu echt de discussie CAP gesloten!

jaaa, ander onderwerp graag....... Haha! Haha! Haha! Haha!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 15:30

wat was nu de afstamming?? ga weer eens on topic?

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 15:32

Ismaƫl ox A 206 (keur preferent/prestatiehengst)

*LOL*

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 15:38

STEEF dit is nou Annemiek van der Vorm:


[img]../upload/516/an.jpg[/img]

Gr. Thessa Pling

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 15:49

weg Frusty Haha! nou Clown daag Verward mensen Cool ik Huilen ben }> er Extreme duivel weer Boos! weg Slapen Slapen Slapen Slapen daaaaaaaaaaaaag Lovers doei doei

Kusje ***-jes moi

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 15:54

Wat zit die Annemiek van der Vorm apart op haar paard, of zie ik dat verkeerd? Lijkt wel of ze moet ... euh ... Lips are sealed

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 16:40

wowie, ik had zo'n heel artikel gelezen over Windekind in Bit geloof ik.
Echt super paardje.
Ik wil ook wel zo'n pony, dan reed ik binnen no time Z dressuur en Europees Kampioenschappen

Ik vind het heel mooi om een pony zo te zien lopen. Meestal zijn het foto van paarden die zo lopen, maar ik vind het ook erg goe dbij een pony staan!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 16:49

moet.....pis ophouden?? Extreme duivel
Paardje kijkt wel een beetje boos op het eerste plaatje, maar wie houd dr nou van sporen in zn buik?