Ik sta in de Paardenkrant (met Ganna)!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Ik sta in de Paardenkrant (met Ganna)!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-02 01:36

Afgelopen zondag zijn er tijdens de endurance in Laag Soeren wat foto's gemaakt. Eentje daarvan had ik al gezien, die stuurde Annalynn (Ganna) me via de mail. We waren namelijk samen gefinisht en zij kent degene die de foto had gemaakt.

Kijk ik vandaag in de Paardenkrant, zie ik diezelfde foto staan! Cool

Wist ik veel dat die foto gepubliceerd zou worden... Wel ontzettend gaaf om jezelf op de foto in de krant te zien staan, met je paardje nog wel een een heel mooi landschap op de achtergrond.

De foto staat in de Paardenkrant van woensdag 19 juni, op pagina 2 onderaan. Je ziet mij op Ameretto en Annalynn op Ilonka de laatste meters van de 35 km afleggen. Moe maar voldaan. Lachen

Ik zal Bart vragen of hij de foto wil plaatsen, onze scanner is namelijk kapot en hij zou sowieso deze foto al voor me verkleinen. Dus nog even geduld... En ja, die kleurenfoto is nog stukken mooier en duidelijker dan die krantenfoto! Lachen

Afbeelding
[edit:BartVB]Foto ingevoegd[/edit]

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-02 08:22


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers