Eindelijk foto's van superpaardje Manzano

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manzano

Berichten: 23851
Geregistreerd: 22-10-01

Eindelijk foto's van superpaardje Manzano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 21:36

Hier zijn dan ook eindelijk de foto's van Manzano Star. Het is een geweldig paardje. Het was vroeger een draver, maar is verkocht en rijdt nu lekker recreatief.

Lekker koppie he;
Afbeelding

Deze foto is nog op duindigt, naast hem staat een andere draver, Kwibus;
Afbeelding

En tenslotte een foto van mij (|o) en Manzano Lovers ;
Afbeelding

Later volgen nog meer foto's maar die kon ik zo gauw niet vinden. Ik hoop dat jullie ze een beetje leuk vinden.

Liefs, Jacqueline


manzano

Berichten: 23851
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 22:34

Tja het is een superpaardje. En ach, ik moet toegeven, Salty is ook super. Ik ga binnenkort weer eens naar Manzano. Nu al zin in.
xxxxx

manzano

Berichten: 23851
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-02 21:11

Hoi Maaike, nee heb hem nog niet gezien. Beetje druk nu he met de examens enzo. Frusty
En Vanda's ik rijd hem niet zelf hoor. Wat ik gehoord heb is dat het rijden wel goed gaat. Vooral recreatief, want voor dressuur is hij niet zo geschikt.
Maar hij heeft ook heel lang op de baan gestaan, dus dat verklaard ook een hoop! Het is gewoon een superknollie!!!! Lovers
xxxxx Jacqueline

manzano

Berichten: 23851
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 13:37

nee hij is niet zo groot nee. (kan niet schatten dus doe ik ook maar niet, vraag het wel aan de eigenaresse). Maar dravers zijn vaak erg verschillend. Ik heb een tijdje geholpen op duindigt en daar hebben we dravers gehad, nog kleiner dan Manzano en ook veel grotere. Denk dat de ene 1.45m was en de grote toch wel 1.70m. Best wel verschil dus.
Maar manzano is in ieder geval de mooiste, liefste etc. Lovers


manzano

Berichten: 23851
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-02 23:00

Wat leuk joh, dat jij ook Star-paardjes kent. Kun je misschien wat vertellen over het karakter??? Ben benieuwd of dat een beetje hetzelfde is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers