Foto's van de les en hoe ik vooral NIET moet zitten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Foto's van de les en hoe ik vooral NIET moet zitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 22:04

Huilen
Wat 'n confrontatie zeg....
Mijn armen, crisis......
Ik ga morgen mijn ellebogen aan mijn lichaam knopen met 'n touw Frusty Knipoog en mijn pianohandjes eens fijn rechtop zetten Huilen Huilen Frusty
Een voordeel, Omar liep heerlijk vandaag, jammer dat er maar heel weinig foto;s zijn gemaakt
Afbeelding
Afbeelding
Ik heb nog 1 foto maar die is TE erg, echt op het allerslechtste moment gemaakt en nog vanaf het hek ook.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Re: Foto's van de les en hoe ik vooral NIET moet zitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 22:20

Sjimmy schreef:
Ik heb nog 1 foto maar die is TE erg, echt op het allerslechtste moment gemaakt en nog vanaf het hek ook.


Let us see!! Haha!

Hij loopt idd netjes, maar die ellebogen mogen toch wel meer aan je lijf!! Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 22:35

Ik ken het probleem, heb ook pianohandjes en kan mijn armen niet in een mooie hoek houden maar strek ze teveel naar beneden.
Elke keer als ik dan foto's zie denk ik Frusty
Kwestie van veel oefenen, maar zo te zien heeft Omar er geen problemen mee want hij loopt hartstikke netjes!! Lachen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 22:40

foto's zijn ook moment opnamen hoor ik heb van 1 proef erg veel foto's dat ik denk mijn god hoe ben ik ooit de B uit gekomen en hoe ben ik in godsnaam aan een winstpunt gekomen in die proef 9 van de 10 foto's waren verkeerd genomen en die 7 voor mijn houding sloeg helemaal nergens op.,
Totdat ik de film zag ik had echt zoiets van he??????????? 1 en dezelfde proef ik zat lang niet zo krom als op de foto's etc.en vond het zelfs wel een beetje netjes...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 23:39

Inderdaad.. ik sluit me helemaal bij Nimber aan.
Verder vind ik dat hij ontzettend netjes loopt. Wil 'm natuurlijk gauw eens IRL komen bewonderen..

Neem je 'm toevallig mee naar houten??? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 09:41

Op die 2e foto zijn je ellebogen toch wel mooi bij het lijf.
Dus valt het allemaal wel mee hoor.

En voor de rest loopt het paard netjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 09:49

Blijft een moment opname inderdaad. En Omar is echt een stuk Lovers
Wat bij mij hielp was om elke keer als ik langs A kwam even mijn ellebogen te checken. Daar is het echt van vooruit gegaan.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 10:23

Meid je wilt niet weten wat voor foto's ik van mezelf thuis heb liggen... Haha!

Maar Omar loopt inderdaad netjes hoor. En ik vind dit soort ellebogen niet zo erg als armen die gestrekt naar beneden worden gedrukt. Dat is veel storender voor een paard.

Dit valt best mee hoor. Misschien moet je je net als Nimber tijdens het rijden eens laten filmen, daar leer ik altijd heel veel van. ( en wil dan altijd meteen een andere hobby uit gaan zoeken, konijnen fokken of zo Haha! )

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 13:52

owww ja ik ken het confronterende van foto's en filmpjes maar al te goed. En inderdaad, ik wil dan ook altijd een andere hobby (iets als kantklossen ofzo). Maar helpen dat het doet! Wedden dat je nooit meer je ellebogen afsteekt en dat je besluit dat pianospelen het echt niet is voor je!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 14:24

Hee, is dat niet die broek van Divoza? Haha!

Idd kunnen foto's (en video's) van je lessen en wedstrijden erg confronterend zijn. Maar ach, dan weet je tenminste waar je aan moet werken, toch?

Mooi beestje trouwens, die Omar! Kwijl

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-02 07:55

Honeybee, hij past niet in mijn broekzak Haha!
Karin, Jep, lekkere broek hoor! Alleen een beetje snel vies Schijnheilig Lips are sealed
Ik heb gisteren alleen maar gelongeerd, ik ga vanavond Harmen weer meenemen om foto's te maken denk ik. (als hij wil tenminste...)

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 11:18

Huilen Huilen Huilen Huilen Kun je daar niet voor zorgen??? Huilen Huilen Huilen Huilen Haha!
Heb overigens nog niets gehoord....