Clydes-deel 3 rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Clydes-deel 3 rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 15:03

Afbeelding Let niet op mij, ik zit altijd zo krom !!! Haha! Boos! Het gaat om het paard.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding En een beetje wijken kan hij ook nog !! Lovers . Is het wat ?? Verward Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 15:09

Super! Echt heel leuk? Heb jij ook een de langste singel met tussenstuk nodig? Schijnheilig Dat had ik bij de bels die ik gereden heb.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 15:13

Echt een heel stoer paardje! Lovers Lijkt me heel apart om op zo'n reus te rijden Haha! Heeft hij ook zo'n fijne rustige galop?

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 15:14

Toen ik Duncan net had was hij moddervet Vork . Toen reed ik met de langste singel + verlenger. Nu na een jaar heb ik de verlenger niet meer nodig en als hij zich niet zo op zou pompen met het zadelen had ik wel een singel met een maatje kleiner kunnen gebruiken. Ik heb voor de gein een keer z'n buikomvang opgemeten (op de plaats waar het zadel ligt dus ) 2.35 meter !!!! Haha! Haha! Of valt dat wel mee ? Ik denk dat een Bels veel ronder is als een Clydesdale.

Hij heeft een heel erg rustig dressuurgalopje, behalve in het bos, dan gaat hij loeihard Pling .

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 15:35

Wow wat gaaf!
het lijkt wel zo'n pard van het Land van Ooit,die zie je ook wel es op tv Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 15:45

Jezus wat gaaf!! Lachen Rijd zeker heeeeerlijk, of niet? Ik wil ooit nog eens een leuk pleasureproefje rijden met een Clydesdale of Shire... Dromen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 15:45

hij is echt gaaaaaf joh!!! Ik ga vanavond naar mn achternichtje toe, het veulen is daar eindelijk geboren!! een hengstje is t geworden, en maandag is ie geboren. Ik neem een fototoestel mee in de hoop wat leuke foto's te kunnen maken van mams en kind. Als ze mooi zijn verschijnen ze misschien nog wel op bokt Haha!

maar dit zijn echt coole foto's hoor, gaaf paard!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 16:19

Ja, kom maar op met die veulenfoto's Kwijl Kwijl ! Als ze net geboren zijn, zijn ze zo ontzettend mooi van lelijkheid Haha! Extreme duivel . Buddy, als jouw zadel groot genoeg is, mag je het rustig een keer uitproberen, lijkt me heerlijk rijden op een westernzadel Cool Party!! .

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 16:28

gaaf beest he. In veel pretparken in Florida zijn veel clydesdales te zien, van die zwartbruine met witte bles. Die moeten daar budweiser bier promoten. Ik vind het echt wel wat hebben. Is jouw paard gehoorzaam of gaat hij wel eens met je aan de haal?

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 18:14

Hij is een echte Gentle Giant, dus goedmoedige reus. Alleen buiten is hij ontzettend sterk, maar als ik wat vaker buiten rijd dan gaat dat ook wel over. Hier nog even een foto ven hem met 1 van z'n shire-vriendinnen, Rhona.
Afbeelding
Dankzij m'n eigen onbenulligheid Frusty en Rhona's kracht, heb ik sinds zaterdag een gebroken middelvinger Verward . Zij wou los, ik vond van niet, dus krrraaakkkk, AUWWWWW !

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 18:19

aaaaaaaaaaaaaah wat gaaf! dat wil ik nou ooit eens he echt op zo'n paard rijden ik mocht afgelopen jaar naar mijn show even zonder zadel op een shire rijden is zo lachen ik zonder zadel met rijjasje en hoedje op zonder zadel op zo'n kasteel!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 19:36

AAH...balen van je gebroken vinger!

OW hij is echt super Kwijl

Ik zou idd ook echt supergraag op zo'n beestJE willenrijden.

Hoe groot is hij precies???

Vind het echt jammer dat mijn tinker zo'n klein iel ding is.

Hij heeft niet de machtige uitstraling van zo'n heel groot robuust paard, maar ook niet het elegante van een warmbloed paard.

Die van jou heeft vind ik echt super cute....

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 19:41

dit zijn nu echt coole fotos!
duncan is echt een schatje Lovers

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 21:29

Nimber, jij hebt op Bonnie gezeten, dat is deze :
Afbeelding

Dat is dus z'n andere vriendin Haha! . Je hebt bij P & K nog een tijdje bij ons in de stand van de Shires gezeten. Mijn man was waarschijnlijk degene die je geholpen heeft bij het opstijgen op Bonnie. Zondag gaan we naar het Land van Ooit, kwijlen op de paarden en Rak de Reiger Haha! Verward Extreme duivel .

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 21:33

Echt super-leuke foto's!!!
Heel leuk en apart paardje heb je! Kwijl

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 21:56

gaaaaf!!!! ik had nog geen foto's gezien van jou beest(je) echt n cool dier

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 22:48

t veulen is echt zo onwijs gaaf!!!! Heel wijs ding Pling veel wit aan t hoofd, 4 witte pootjes en op zn lijfje ook nog een paar plekken wit maar niet veel. Komt wel als ie ouder wordt, want onder zn dikkere veulenhaar zie je nu al meer wit zitten. Ik heb ook foto's gemaakt en breng morgen t rolletje weg, hoop dat ze gelukt zijn!! 2 dagen oud pas... en totaal niet bang.
Wel apart, Stella is net als Duncan zwartwit, maar DJ is juist bruinwit. Wel mooi hoor.
ik probeer zo snel mogelijk foto's te plaatsen

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 22:55

Duncan heeft bijna dezelfde kleur als Max, de vader van het veulen waar je bent geweest. In de zomer is hij wat bruiner van kleur en in de winter zwarter. Duncan heeft nu nog aardig wat wintervacht. (In Schotland duren de winters zeker langer en zijn ze strenger als hier in Nederland Haha! )

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 23:06

gave foto's! Ik ga binnenkort op een bels rijden. Ik ben wel benieuwd. Ik heb gehoord dat 'Max'(de bels) niet zo gehoorzaam is onder het zadel en flink kan bokken.

Daar ligt trouwens ook een gewoon zadel op.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 08:59

heey wat leuk joh!!~

misschien een tipje..??
wil me er nioet mee bemoeien ofzo.. maar szijn je beugels niet een beetje te kort *vraagt voor zichtig*

Simone20

Berichten: 63
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 09:21

He wat leuk! Mijn zoon heet ook Duncan! Haha!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-02 09:38

Marfiek : Ja, dat leek mij ook toen ik de foto's bekeek, maar met rijden zit het lekker en ook de lesgeefjuf vind dat ik ze niet langer moet maken. Vergeet niet dat dit soort paarden iets ronder is als een gemiddeld paard. Ik heb al een liesblessure gehad door het rijden (een ruiterlies Verward , is dus net zoiets als een tennisarm Knipoog ) , daarom heb ik m'n rechterbeugel 1 gaatje korter, ongelijke benen. Het zou wel mooier staan als ik wat langer kon zitten, absoluut.
Duncan kan ook mooi bokken, vooral in de rechtergalop, maar het stelt gelukkig niet zo veel voor.
Hij is ong. 1.80 meter, Shires zijn vaak iets groter als Clydesdales, Duncan is niet extreem groot. Gelukkig niet, het kost me zo al moeite genoeg om er op te komen Haha! Haha! .

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 10:51

gaaf beest Haha!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 10:53

GAAAAAAF!! Ik ben helemaal gek op die grote vriendelijke reuzen! Ik vind Belsen ook zo gaaf, en Chester van Anneke is ook zo'n gaaf beest...*wel groot hoor, als je een shet gewend bent Haha! *

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 12:07

Wat een gaaf paard zeg. Clydesdale komt ook in de Tinker voor maar in die van mij niet denk ik.
Zijn de paarden van het land van Ooit ook Clydesdale's?