Foto's van Amondi en Pimpernel avec MOI :))

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 20:54

hoi wat leuk joh!!! ik heb ook op waalzicht gereden.ik reed altijd op ivanhoe!!!!maar ben nu van de manege af en rijd op franny nowee der pony!!!misschien ken je me wel niet maar ik reed altijd op ivanhoe en reed onderling M1 en NPC L1 op Ivanhoe!!!!nou ik hoor misschien nog wel wat van je!!groetjes daniella buitendijk



blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 16:32

gatelover"]
[quote="blondiedaan schreef:
hoi wat leuk joh!!! ik heb ook op waalzicht gereden.ik reed altijd op ivanhoe!!!!maar ben nu van de manege af en rijd op franny nowee der pony!!!misschien ken je me wel niet maar ik reed altijd op ivanhoe en reed onderling M1 en NPC L1 op Ivanhoe!!!!nou ik hoor misschien nog wel wat van je!!groetjes daniella buitendijk


Hoi Daniella ik ken je nog wel hor! Hoe issie ermee? Met mij goed. Met Ivanhoe ook! *LOL* Nou doeidoei xxx Cecile
[/quote]

hoi,ja met mij is alles goed,ja ik mag niet meer op de manege komen want er had wat woorden met mevr.bakker maar heel soms kom ik stiekem ivanhoe ff een knuffel geven!!maar ik heb het nu zo prima naar me zin!ik rijd uit wedstrijden en rijd in de les op zaterdag op reyerbos,nou ik hoor je nog wel groetjes daniella

blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 16:40

nanka"]
[quote="blondiedaan schreef:
hoi wat leuk joh!!! ik heb ook op waalzicht gereden.ik reed altijd op ivanhoe!!!!maar ben nu van de manege af en rijd op franny nowee der pony!!!misschien ken je me wel niet maar ik reed altijd op ivanhoe en reed onderling M1 en NPC L1 op Ivanhoe!!!!nou ik hoor misschien nog wel wat van je!!groetjes daniella buitendijk


volgens mij ken ik jou ook.... naam van het paardje zegt me wel wat en jouw naam ook.
hoe lang is het geleden dat je bij de npc heb gereden?
ik heb toen der tijd met m'n pony ook bij de npc gereden en we reden ook wel eens op waalzicht.
zo'n 4 jaar geleden heb ik voor het laatst gestart. we waren toen M2.
ik heet Linda Verschoor en m'n pony heet Nanka.

hoi nou jou naam zegt me nu eigenlijk ff niks maar ik reed van juni 1997 al npc op ivanhoe in de B en sinds.....ja 2 jaar ongeveer reed ik in de L1.maar ik rijd nu niet meer op manege waalzicht maar sinds 2002 op reyerbos in ridderkerk.rijd je nu ook knhs wedstrijden?ik rijd nu op een vriendin van mij haar pony (een haflinger) en rijd er ook wedstrijden mee in het L1 in
kring 5.ik hoor het wel groetjes daniella
ps: sorry = of topic maar moest het effies kwijt.
[/quote]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers