Foto's voor Breyer....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38712
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Foto's voor Breyer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-02 00:21

Afbeelding
Afbeelding

Nou eindelijk had ik even de tijd om er voor te gaan zitten. Deze foto's zijn vorig jaar gemaakt rond september. Zoals je ziet is ze echt zwart....als onze merrie terug is zal ik een foto maken van haar aalstreep, mits het te zien is op de foto.

Onze Fries staat er niet zo florisant op Lachen Normaal heb ik absoluut geen halsters om maar dit was de eerste kennismaking tussen deze paarden. Als het mis zou gaan kon ik ze makkelijker vangen. Maar gelukkig is alles perfect gegaan!

De vos is onze benjamin....daar was ze een jaarling, ook een Quarter, haar vader is een volle broer van de zwarte merrie.... Tante en Nichtje dus Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 01:17

Leuke paardjes...
Waarom zit het vosje in gips? (is het gips?)

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38712
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-02 09:40

Hoi Orri, Het is geen gips, druk verband. Ze was geholpen aan een piephak maar echt weg is het niet. Dat verband moest er 2 weken opblijven maar dat was een hele klus, zo'n jaarling met verband is FEEST! Ach ik moet er nu maar mee leren leven ben ik bang Haha!

Bedankt voor je compliment!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 09:43

Ik heb weleens van een piephak gehoord... legger?
en ja kan me voorstellen dat dat feest is, vooral als ze van 'aandoening' geen pijn hebben...

Ik vind die quarters toch altijd wel goed figuurtje hebben hoor Haha!

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 09:53

wat een droppies joh. die met het blauwe halster heeft net zo'n lief hoofd als meinoedske heeft, en ja die is echt zwart zeg.
ik wou dat die van mij dat ook waren maar die worden elke keer toch bruiner.
in de manen staat dat overigens wel leuk. dan zeggen ze wel bruine punten zijn dood, dus niet haha

Benjamin is ook een liefje zo te zien, dus al sik het goed begrijp is die nu 2 jaar. leuk joh.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38712
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-02 10:15

Piephakken komen meestal van het slaan tegen de muur of als ze er een klap tegen hebben gehad....nou die van mij is gewoon een gek beest Lachen Kweet niet hoe ze er aan komt. Ik ben met je eens Orri, de meeste Quarters zitten goed in hun vel, ik heb vrezelijk moeten wennen aan de spieren maar nu...het is nooit genoeg. Maar onze zwarte merrie is echt een tank.

HA daar zeg je wat, onze Fries is echt zwart MAAR, hij is zo'n viespeuk in de stal dat hij daar bruin van word GRRRRR. Toen onze merrie nog in showconditie was hadden we haar altijd onder een dunne deken OOK omdat ze zo'n last van de warmte had....het is dit jaar even afwachten hoe het gaat met de zon maar één ding is zeker...bruin word ze!

Maar eeeee ze heet geen Benjamin hoor...het is die uitdrukking Haha! Ja Twee en ALIVE AND KICKING!!!!!

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 11:41

haha, nou dan zijn onze friezen toch een beetje hetzelfde haha.
die van mij zijn heel erg schoon op stal, met uitmesten is dat dus heel erg handig.
mijn welshje is dat dus echt niet, die schijt alle muren, voerbak en drinkensbak onder Misselijk
dus de voerbak is al pleite haha