Life with Flair!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Life with Flair!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 13:59

Flair stelt zich voor:
Haha!

Op de eerste foto staat mijn mooie hoofdje, het is alleen een beetje een rare foto, dat is mijn schuld ik had nl geen zin om naar mijn baasje te luisteren en stil te staan. Ik liep dus vrolijk op de camera af.. en dit is het resultaat.

Afbeelding

Als mijn baasje bij me komt mag ik in de winterperiode altijd eerst even naar buiten met mijn vriendin Jasmijn.. we moeten dan in de bak omdat we alleen in de zomerperiode op het land mogen..

Op deze foto sta ik met mijn vriendin Jasmijn, ik ben degene zonder dek die zo raar kijkt. Ik kijk zo raar omdat Jasmijn zo raar deed achter me. Meestal doe ik dan met Jasmijn mee, maar nu moest ik op de foto..
Afbeelding

en op deze foto baal ik dat ik in de bak sta en niet in het land, ik kijk hier bijna kwijlen naar het lekkere gras in het land voor me..

Afbeelding

Nadat ik buiten ben geweest, word ik gepoetst.. dit is een foto van onder het poetsen, mijn baasje stopte even om foto`s te maken. Op de foto wil ik aandacht en vind ik dat ze genoeg foto`s heeft gemaakt. En ik was stiekem een beetje aan het bedelen..
Afbeelding

Na het poetsen word ik opgezadeld, of niet.. Als ik opgezadeld word gaan we rijden, als ik niet opgezadelt word gaan we longeren..

eerst 2 foto`s van voor het rijden, ik was daar opgezadeld, en zei mijn vriendinnen even gedag. De eerste is van mij en Dancer.. die ken ik nog niet zo goed. Maar toch even gedag zeggen dat is wel zo netjes. De 2e is van mij en Lois, die vind ik wel leuk een lekker maf arabierenbeest..

Afbeelding

Afbeelding

En als ik gelongeerd word, is dat met of zonder tuig, hier een foto van mij zonder tuig in de longeerbak. Ik mocht nadat deze foto gemaakt was een paar sprongetjes doen, dat vind ik geweldig..

Afbeelding

Na het longeren of rijden word ik nog even in de bak gezet als deze vrij is, dan mag ik lekker even rollen. En als de bak bezet is mag ik naar stal en krijg ik lekker eten. Eten is mijn favoriete bezigheid, daarom ben ik nu ook blij dat het weer zomerperiode is, sta ik lekker de hele dag gras te eten.. en af en toe een sprintje trekken natuurlijk.. vind ik ook leuk..

Nou mensen dit was het wel weer.
Mijn baasje heeft geen zin meer om foto`s te scannen, het zijn er ook zoveel.

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 14:11

Hai Flair,
Leuke foto's hoor. Ik moest gelijk aan Golin denken dat ik ze zag. Ze lijken best op elkaar. groetjes

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 14:12

Oh wat een schatje! Lovers echt mijn type pony..
Leuke foto's..Lachen

xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 14:13

Leuke foto's hoor! Ze heeft echt een lief koppie!! Lovers
Kusje

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 14:15

ja een schatje, alleen ze is verschrikkelijk eigenwijs.

Een beetje te, toen ik de foto`s maakte bijvoorbeeld toen werd ik helemaal gek van haar, ik had een foto van de voorkant nodig voor op een naambordje. Maar mevrouw wilde niet blijven staan. En neuzen mag ze helemaal niet (alleen in het land), maar ik probeerde toen dus weer een foto van voren te maken. Mevrouw dacht er anders over, eerst even neuzen met alle paarden in de stal..

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 14:54

Leuke foto's . Echt een droppie van een pony

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 15:16

Mooi vosje zeg!! Heel chique!