Udinde op de groene grote weide.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Udinde op de groene grote weide.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 22:29

Nadat ik Udinde weggebracht heb, ben ik nog even terug gegaan om een paar plaatjes te schieten. De rust was al helemaal teruggekeerd en ze stonden lekker te peuzelen van de grasjes Lovers
Op deze foto's is goed te zien hoe groot het is...


Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door jantina op 02-05-02 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 22:47

Ja dat is mijn kleintje. Ze wordt deze maand 1 jaar.
Ze blijft hier voor het seizoen, aan het einde van de herfst komt ze ongeveer weer terug.

Ik vind het ergens ook wel een beetje jammer, ik kan niet zo makkelijk haar even knuffelen. Maar ze krijgt het daar geweldig, ze heeft allemaal vriendjes en oudere paarden om haar heen die haar op kunnen voeden.
Ikkan nog zoveeeeeel jaren met haar knuffelen. Nu geniet ik van haar, alleen door te kijken. Lovers

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 08:21

Lovers ze is gegroeid he? Over twee a drie weken herken ik haar niet meer denk ik. Ze zal wel heeeel goed groeien!
Udinde heeft alles geleerd wat een jong paard moet kunnen. Netjes meelopen, voetjes geven, vaststaan, "om" en "terug". Ze is niet bang, ik kan haar tot aan haar uier "betasten" en goed van vertrouwen.

Als ik haar in het najaar ophaal moet ze een of twee dagen aan me wennen en is ze zoals ieder ander paardje. (beter zelfs Haha! Lovers )

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 13:02

Sterre schreef:

Daar zat ik ook al aan te denken Scheve mond ! Maar... het is idd de paardenhemel op aarde Lachen . Is het de bedoeling dat je iedere dag bij d´r gaat kijken, of laat je d´r echt zo staan??? Wel spannend hoor, ik zo geloof ik bang zijn dat ze me na dat seizoen, niet meer (her)kent Verward Verdrietig !


Daar maak ik me absoluut geen zorgen over! Een paard vergeet je niet zomaar hoor!
Ik ga niet dagelijks naar haar toe, maar wel zo vaak ik kan. Dat zal waarschijnlijk zo'n 2 a 3 keer in de week zijn. Broodje in de zak, "ons" speciale fluitje en ik verwacht dat ze na twee weken precies weet waar ik ben en naar mij toe komt, iig als ze op de vlakte staat. In de duinen moet ik haar even zoeken, maar het is daar prachtig om te wandelen!
Meer zorgen maak ik mij om de rest van de kudde Haha! Als die "ons" speciale fluitje ook gaan herkennen *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 17:30

*LOL* Ze is inderdaad helemaal mijn tiepje Greetje!
Ze is mooi zwaar, maar niet TE en ik geloof dat ze een goed paar benen heeft. Hopen dat ze die houd Haha!

De laatste maand is ze wat eleganter geworden, het lijkt erop dat ze wat langer groeit. Wat meer een "boogje" in de hals, de bovenspier ontwikkeld zich anders.

Ach, ze is mijn kleine allermooiste poepie Lovers Al was ze net een ezel, dan zou ik dat niet zien *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers