ach kijk dit nou!:'(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

ach kijk dit nou!:'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-02 19:31

dit is echt zielig

Afbeelding

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 19:32

Echt keizielig idd Verdrietig

Op die site van Brooke hospital staan nog meer van zulke foto's...
IEDEREEN LID WORDEN!!!!

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-02 19:33

hier nog meer gevonden kijk nou toch tis om te :'(:'(:'([img]http://www.clubs.nl/ClubsData/%7eRydar%27s%20(fjorden)%20fanclub%7e/incoming/16.jpg[/img]

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/%7eRydar%27s%20(fjorden)%20fanclub%7e/incoming/11.jpg[/img]

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/%7eRydar%27s%20(fjorden)%20fanclub%7e/incoming/04.jpg[/img]

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/%7eRydar%27s%20(fjorden)%20fanclub%7e/incoming/02.jpg[/img]
beetje klein helaas of mischien maar beter.. Boos!(

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/%7eRydar%27s%20(fjorden)%20fanclub%7e/incoming/01.jpg[/img]

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/%7eRydar%27s%20(fjorden)%20fanclub%7e/incoming/03.jpg[/img]

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/%7eRydar%27s%20(fjorden)%20fanclub%7e/incoming/18.jpg[/img]

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/%7eRydar%27s%20(fjorden)%20fanclub%7e/incoming/10.jpg[/img]

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/%7eRydar%27s%20(fjorden)%20fanclub%7e/incoming/17.jpg[/img]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
voor dit ezeltje is het helaas al te laat..

Afbeelding

Afbeelding

Boos!( Boos!( Boos!( Boos!( Boos!( Boos!( Boos!( Boos!( Boos!(

_________________

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-02 19:34

ach ik vindt het zo zielig!!! wat is precies de site???
wordt ik gelijk lid!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 19:36

www.brooke.nl

Echt keizielig, maar ik denk dat die mensen daar er ook weinig aan kunnen doen, ze hebben zelf maar amper te eten en ze hebben t paard nodig voor t werken enzo...

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 19:39

Tinne schreef:
www.brooke.nl

Echt keizielig, maar ik denk dat die mensen daar er ook weinig aan kunnen doen, ze hebben zelf maar amper te eten en ze hebben t paard nodig voor t werken enzo...


Precies. Ik vind het ook echt superzielig maar die mensen daar weten gewoon niet beter. Ze hebben ook niet de spullen, het geld en de kennis om goed voor hun paarden te zorgen. Daarom moet iedereen lid worden van Brooke!

www.brooke.nl!!!!!

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 19:39

ik begin net aan een bros........komen deze fotos tevoorschijn !! bros meteen weggegooit ! BAH! Lips are sealed Misselijk

maar ben wel blij dat er zo'n organisatie uberhoud bestaat ! dan word er teminste IETS aan gedaan !

bij dat gestorven ezeltje.....zie ik dat goed .....ss zijn oog al weg ?? ieh!

Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 19:51

Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty ik kan hier echt niet tegen

myrthe

Berichten: 1353
Geregistreerd: 30-10-01
Woonplaats: ijsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 20:48

Pouskintje schreef:
:( Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty ik kan hier echt niet tegen

Ik kan er ook niet tegen !
Brr echt zielig Verdrietig

geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 21:10

DIT IS ECHT ZIELIG!!!!!!!!!!!!!!!!! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
Kword gelijk lid!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 21:13

Het Brooke Hospital For Animals.

Hier in Nederland hebben de paarden het goed. De meeste krijgen goed te eten en er is altijd op tijd medische hulp. Bij het kleinste wondje gaan we meteen 'smeren'. Voor ons paard is het beste niet goed genoeg. De ruitersportzaken liggen vol met spullen. Je zou haast denken dat het niet anders kan. Allerlei dekens, dekjes, poetspullen, voedingssupplementen.

Maar dit is niet bij alle paarden het geval. De paarden in bijv. Pakistan hebben het een stuk slechter. Dat komt niet omdat de mensen daar minder geven om hun paard. Nee dat komt omdat de mensen wel willen maar niet kunnen. Maar daar kunnen wij ze nu een handje mee helpen.

Brooke hospitaal For Animals heeft veterinaire klinieken in Egypte, Jordanië, India en Pakistan. De Nederlandse Brooke steunt de kliniek in Pakistan. Daar bieden ze onder meer gratis medische hulp aan eigenaren. Ook hoeven bekappen en wormenkuren horen daarbij. De armste eigenaren krijgen tevens een kleine vergoeding voor de tijd dat ze hun vierbenige kostwinnaar moeten missen. Als na een paar dagen blijkt dat het dier niet meer te redden is dan kopen ze het dier en laten het na een paar dagen liefdevolle verzorging en rust, inslapen.

Op deze site wat informatie over het Brooke hospital. Het is gewoon een hele goede actie. Steun daarom nu het Brooke Hospital For Animals. Dat kan door donateur te worden.(kijk op hun site) of door geld over te maken. Of je koopt een schiderij van Antia Wessels of een naambordje. Daarvan gaat ook een gedeelte naar het Brooke Hospital.
Laatst bijgewerkt door Heike op 27-04-02 21:19, in het totaal 4 keer bewerkt

boemel

Berichten: 8404
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 21:14

Ik heb al een paar keer een documentaire over 'Brooke'op TV gezien. Daar zit ik echt bij te snotteren. Vreselijk gewoon. Maar ze doen daar echt goed werk. De eigenaren van zo'n dier zijn vaak straatarm en hebben ook helemaal geen kennis van hun dier. Dankzij Brooke wordt zowel het dier (indien nog mogelijk) als de eigenaar geholpen.

Ik ben zelf lid geworden (is geloof ik fl. 35,00 per jaar. Maar ik vind het zeker de moeite waard.

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 21:30

auwwwwwwwww auw damn wat pijnlijk Verdrietig

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 22:02

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/%7eRydar%27s%20(fjorden)%20fanclub%7e/incoming/17.jpg[/img]

Wat heeft die nou?
Ik vind het heel zelig voor alle paardjes, maar ik denk idd dat die mense er ook niet veel aan kunnen doen.
Ik neem mijn petje af voor Brooke Hospital, dat ze dit voor de paarde en ezeltjes doen!

p.s. Met bokt-petjes steun je toch ook Brooke?

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 22:45

wat onwijs zielig.... voor de paarden en mensen daar!
Ik vind het super goed dat er zoiets als brooke bestaat!!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 11:45

aaahh wat zielig zeg...krijg gewoon tranen in mijn ogen Verdrietig

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 11:50

Echt zielig dit.
En dan zijn er nog mensen die durven te zeggen:,,Ja, die man en zijn familie moeten toch ook aan geld komen.'' Boos! Boos! dan trekt die man en zijn familie die kar maar zelf!! Met zijn allen zijn ze sterker dan 1 paard (je) of ezeltje. Maar ach..dieren kunnen niet praten en mensen vinden zichzelf toch altijd nog belangrijker dus dan zullen dit soort dingen ook nooit ophouden. Volgens mij heb ik deze plaatjes al eens op bokt gezien....komen van de brookehospital-site vandaan geloof ik.
Groetjesss van JessicA!

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 12:52

Jessica schreef:
Echt zielig dit.
En dan zijn er nog mensen die durven te zeggen:,,Ja, die man en zijn familie moeten toch ook aan geld komen.'' Boos! Boos! dan trekt die man en zijn familie die kar maar zelf!! Met zijn allen zijn ze sterker dan 1 paard (je) of ezeltje. Maar ach..dieren kunnen niet praten en mensen vinden zichzelf toch altijd nog belangrijker dus dan zullen dit soort dingen ook nooit ophouden. Volgens mij heb ik deze plaatjes al eens op bokt gezien....komen van de brookehospital-site vandaan geloof ik.
Groetjesss van JessicA!


jah nu kun je dit wel zeggen maar die mensen weten ook niet hoe ze dr mee om moeten gaan Boos! !! en dat de plaatjes van brooke hospital vandaan komen was al gemeld hoor !

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 13:15

Ja, precies daarom... Als je niet weet hoe je ermee om moet gaan waarom neem je er dan één....misschien en beetje kortzichtig maar zij snappen zelf natuurlijk ook wel dat een dier pijn kan lijden en dan toch tot het uiterste doordrijven...zelf zijn ze niet zo mager als het paard/ezel.
Groetjessss

Roosje87

Berichten: 427
Geregistreerd: 06-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 15:06

Je kan ook een spreekbeurt downloaden van de site. Heb ik ook gedaan en iedereen die lid wil worden geef je een formulier mee naar huis. Het heeft gewerkt, er zijn er een paar lid.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 15:13

jee, ziet er echt vreselijk uit Verdrietig

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 15:19

ik mijn mams en paps zijn nu ook lid!

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 16:33

Citaat:
Echt zielig dit.
En dan zijn er nog mensen die durven te zeggen:,,Ja, die man en zijn familie moeten toch ook aan geld komen.'' dan trekt die man en zijn familie die kar maar zelf!! Met zijn allen zijn ze sterker dan 1 paard (je) of ezeltje. Maar ach..dieren kunnen niet praten en mensen vinden zichzelf toch altijd nog belangrijker dus dan zullen dit soort dingen ook nooit ophouden. Volgens mij heb ik deze plaatjes al eens op bokt gezien....komen van de brookehospital-site vandaan geloof ik.
Groetjesss van JessicA!


vind ik een beetje onzin.....die mensen moeten soms kilometers ver reizen om water te halen en te werken.
geen geld voor een auto als er uberhaubt al goede wegen zijn....Ze zijn dus helemaal afhankelijk van hun paarden en ezels om zelf in leven te blijven.
Ze zien ook heus wel dat het zo niet goed gaat met die paarden, maar ze kunnen er zelf vrij weinig aan doen. Dat ze weinig kennis over paarden hebben ben ik met je eens (De meeste weten niet eens dat je de hoeven moet bekappen e.d.) maar daarom hebben ze nog wel gevoel.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 17:48

Huilen Verdrietig Boos! Boos! Boos!
echt zo zielig..

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 17:51

Verdrietig ow wat zielig Verdrietig