Monstertje, Draakje en Nimm en ik op Jurres!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Monstertje, Draakje en Nimm en ik op Jurres!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-02 22:30

Voor alle mensen die erg nieuwsgierig zijn hoe het met mijn SuperBabes gaat: nieuwe foto's!!!
Ook omdat ik zo trots ben op mijn meiden natuurlijk Knipoog

De eerste dag voor pampus in de wei.... SuperBabe was hier iets meer dan een half dagje oud. Lovers

Afbeelding

Voicy ligt lekker te dromen, ook de eerste dag in de wei.

Afbeelding

Ik met mijn dames. Dit was tijdens de meeting met Prisca en Naz Party!! .

Afbeelding

Nog eentje.... lieffff Lovers Zo'n gave foto...

Afbeelding

Voice haar lekkere koppie... Kwijl

Afbeelding

Moeders!!!! Lovers

Afbeelding

Babes krijgt tandjes!!! Lips are sealed

Afbeelding

Een van de eerste drafjes.....

Afbeelding

Haar supergalopje....lekker scheuren zonder moeder is haar favoriet!!! }> }> }>

Afbeelding

Drafjeeeehhh.... wijsneus! Schijnheilig

Afbeelding

Lekker rennen langs het hek waar de fans Harald en SuperPon al klaar staan.... Cool Jurga is zowat een rijpaard zo, die trut kan me toch strekken!!! Heel geen tuiger meer! Kwijl

Afbeelding

En toch wil ik ook gras, net als mammie... Vork

Afbeelding

Speciaal voor Kim: Nimm met zijn nieuwe halster..oooh wat is ie toch een lekker ding!!!! Kwijl

Afbeelding

Afbeelding

Ik op mijn rijpaard-look-a-like.... wat is mijn meis toch een supertje!!! Let maar niet op mijn houding hehe. Ik moest nog blijven zitten op die ik-wil-mijn-babe-en-ik-wil-haar-NU-paard ook nog... *LOL*

Afbeelding

SuperBitch kan strekken!!!! Kwijl

Afbeelding

Zo, dit waren mijn dames!!! Later foto's van babes en haar gangen als ik het voor elkaar kan krijgen! En vast wel wat boktmeetfoto's van de aankomende weken grin... Ben benieuwd of jullie babes nog zo leuk vinden... Party!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-02 23:15

Dankjewel Groom!!! Zie dat je hier nog niet lang bent, maar houd deze merrie in de gaten hehe.... Haha! We gaan nog veeeeeel van haar horen!!! }>
Vergeet ik toch helemaal om mijn Syph te bedanken voor het helpen met uploaden!!!!(Endoria deed het niet bij mij Huilen ) Syph, bedankt!!! Lovers
Cindyke17: ze is in het echt nog veeeel schattiger. Zo brutaal als de nacht en knuffelig!!!!! Lovers

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-02 23:24

Naz: ziet er cool uit met die beentjes he??? Ze moet en zal bij dat gras komen. Het gaat steeds beter! Krengetje eet vanaf de tweede dag al mee met mam dr hooi.
Esmee: ja, we moeten snel iets afspreken voordat ik volgeboekt ben (=al bijna hehe). Maarre ze heeft geen tuigergangen, maar absoluut de gangen van paps Kwijl Ik kan niet wachten tot ze echt gaat showen!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-02 00:26

Ja Sjuim, daar ben ik ook vreselijk benieuwd naar!
En ze is niet te koop hehe. Mijn tante vond mijn babes mooier dan de andere Paddoxveulies hier in Lunteren en op de NH. Tong uitsteken Ik hoop toch dat er nog mensen van de NH komen kijken. Ben erg benieuwd wat zij ervan vinden!
marije: ik ben er vreselijk zuinig op, maar dan wel in nuchtere mate grin.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-02 18:54

Daniel: Dit zijn andere pics, deze stonden nog op de digi zelf...ik heb helaas mijn cdrom nog steeds niet gevonden.... Huilen
Ingrid: ik heb er ook heel veel zin in, waarschijnlijk komt Steef ook die dag!!! Dubbelmeeting dus!!!
Assie: ik scheld ze positief uit hoor hehe. En ja, je moet echt maar een keertje langskomen. Misschien kun je het combineren met een bezoekje aan sm???
Mickey: jaaaah doen!!!!! Wil je zo graag mijn trotsen showen!!!
Someone: ja, het is idd een Arabier, Nimm. En idd lijkt Voice sprekend op moeders... Lovers
Dorine: Ik ben echt heel blij met je opmerking. Jur is idd perfect, zij kan echt niets meer breken bij mij, ze is gewoon een topper! En daar komen steeds meer mensen achter die haar eerst maar niets vonden. Ik lach me dood. *LOL*
Obelix: Jur loopt idd weer super, op naar de L1!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-02 22:37

Ja, babes haar koppie is echt Kwijl .... Net moeders, ook die blik in haar ogen, geweldig!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-02 07:55

Hehe, dat zeggen er meer, maar ik trap er mooi niet in, she's mine!!! Cool

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-02 22:14

Babes is zooo slim al!!! Moest ik ff kwijt hehe: ze kan gewoon al heel goed voetjes geven en staat dan heel wijs en bijdehand om zich heen te kijken of iedereen wel ziet hoe goed ze het doet!!! Vandaag ook super gereden op Jurga, zelfs gesprongen!!!!!! Party!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 11:33

Ja, die is idd super! Heeft mijn moeder gemaakt toen ze naast mams in de wei lag Lovers .

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 12:04

Hehe, ik houd haar toch lekker zelf, maar ben blij dat je nog steeds zo enthousiast bent over dat lekkere ding van mij!!! Maar idd jammer dat je ver weg woont, had het leuk gevonden als je me kwam visiten...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 16:20

*blooooooossss* twintig minuten??? Zo hee! Ja, superpaardjes heb ik echt! Net Jurga na een maand of drie weer voor de kar gezet en ze stapte weg alsof ze het gister nog gedaan had!!!! Ben zo supertrots!!! Lovers

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 16:32

Ja, ik ben het absoluut wel van plan. Nu nog ff zien wanneer en waar en ze ervoor klaarstomen hihi.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers