OW JAMAICA ~(veel foto's)~ 9 oktober

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jameyskatje

Berichten: 4242
Geregistreerd: 19-03-04

OW JAMAICA ~(veel foto's)~ 9 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 13:33

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!
9 oktober was er dus een onderlinge wedstrijd bij ons op de manege (de seleviahoeve)vorig jaar ging het zwaar...(lees:'niet goed')en was ik 7e van de 46 in de B.

dit jaar deden san en ik mee in de L.we waren natuurlijk super zenuwachtig Tong uitsteken .dus vrijdag eerst lekker poestsen enz(het was lekker weer dus wassen Knipoog ). toen van dat zware dikke vage haar 2 rijen vlechtjes gemaakt. eerst een middenscheiding en dan met zn 2en (allebij 1 kant suzan en ik)vlechtjes maken. een halve bus haarlak erover.stal 2x gemest ofzo. DEK OP!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dit is mn nieuwe hoofdstel *LOL* (foto is van een aantal weekjes geleden)

Afbeelding

en ik heb er dus een nieuwe fronriem bij gekocht Haha! (deze foto is van vorige week)je ziet m niet zo goed maar ik vind het wel de moeite waard om deze foto te showen Knipoog

Afbeelding

de anderen dag wilde ik van die knotjes vlechtjes fabriceren met speciale manentape, maar dat liet een beetje los dus tog nog maar elastiekjes erover en de andere helft van de bus haarlak stef had jamaica's staart ingevlochten maar die foto moet ik nog krijgen

Afbeelding

losrijden, het liep nogal uit dus een beetje rustig aan Schijnheilig

Afbeelding

san(coentjuh) op coen sharak en ik op jamaica Pling Cool Haha! Knipoog

Afbeelding

en dis ook een lieve foto (vin ik zelf) Lovers
Afbeelding

toen dus de bak in (stef heeft met dr eigen camera en met die van mij foto's gemaakt nog bedankt stef)maar die moet ik nog op mn computer zetten. deze foto's zijn met san dr camera gemaakt
(san ook bedankt) Cheese!

draf (nog voor het groeten)

Afbeelding

de hals laten strekken (dat ging heel goed vond ik zelf)

Afbeelding

en nog een foto van de galop

Afbeelding

(comentaar is welkom maar hou het wel gezellig)


jameyskatje

Berichten: 4242
Geregistreerd: 19-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 18:55

bedankt stef leuk dat je t goed vond gaan.die ene foto met de buitenteugel: ja t iseen moment opnamen en ik moes daar een paar passen middengalop doen ik denk dat het daar door kwam

wat de punten betreft: bij ons op stal kunnen de meeste manegepony's niet wijken en daarom is de L bij ons zonder wijken dus heeft de L 24 onderdelen in plaats van 26. en ik vond dat er best streng gerekend werd ik had 141 punten.maar het was een hele leuke dag en zolang het goed gaat tussen jamaica en mij vind ik t best, dat de middendraf en middengalop niet lukte lag aan mij want we kunnen het wel Lachen en dat halhouden, ja... het is en blijft jamaica (een haflingertje dus)

san had de 1e plaats met 148 of 147 punten ik weet niet meer precies (sorry san haha)

jameyskatje

Berichten: 4242
Geregistreerd: 19-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-04 13:52

bedankt voor de reacties


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 2 bezoekers