My beautiful Girl en andere paardjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

My beautiful Girl en andere paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-02 19:09

Hoi hoi!

Vandaag weer even foto's opgehaald...en er zitten wel een paar mooie tussen vind ik... Haha! Kwijl

Dit zijn Floraquina en Ultra Light (vage naam, k weet t Verward ) die aan lekker aan t klooien waren in de wei met elkaar:
Afbeelding

En Floraquina nog een keer (*zucht* wat is ze mooi Lovers )
Afbeelding

En dit is Ratina (paardje dat ik voor mn ex-lesgeefster rijd, zij is zwanger Haha! ) en dat zwarte vlekje is de "gevaarlijke" stalhond : CHESS
Afbeelding

En dit ben ikke op Ratina:
Afbeelding

En dit is Qoke On Ice (of gewoon Qoke) *staat te koop trouwens, maar heeft wel een vaag iets aan zn linkervoorbeen, hij is een jaar geleden uitgegleden in de wei en toen is zijn hoefbeentje gedraaid en ontstoken geraakt, liep toen kreupel en loopt nog steeds niet recht (vandaar dat niemand hem wil)*
Afbeelding

En Qoke nog een keer:
Afbeelding

En hier is my beautiful girl Floraquina weer Lovers Lovers Lovers Lovers
Afbeelding

En nog een keer... Lovers Kwijl Lovers Kwijl
Afbeelding

Dit is Ultra Light
Afbeelding

En dit is de moeder van Ultra Light: Landara (is helaas 2 jaar geleden doodgegaan Verdrietig ) Maar als je goed kijkt->het kolletje zit ongeveer op dezelfde plaats en heeft dezelfde vorm...
Afbeelding

Ultra nog een keer (en deze foto vin k errug mooooi! Kwijl )
Afbeelding

Toch wel mooie paardjes toch???!! Haha! Lovers Kwijl

Groetjes,
Sanne



Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-02 19:52

Geen van alle mijn paardjes, maar mijn verzorgpaardjes (behalve Ultra eigenlijk)

Het paard dat te koop staat:
naam: Qoke On Ice
leeftijd: 8 jaar (weet ik niet helemaal zeker)
ras: BWP (Belgisch Warmbloed)
vader: Jokinal de Bornival
geslacht: ruin
karakter: heel lief, aanhankelijk paard dat echt heel veel aandacht nodig heeft. Maar zoals ik al had verteld: op zijn linkervoorbeen loopt hij nog steeds niet helemaal recht. Hij heeft er geen pijn aan, als je korte draaien wel (bijv. vanuit zijn stal het pad oplopen), maar als recreatiepaardje is hij erg geschikt.
Hij heeft B-dressuur gelopen (werd bijna elke week eerste) en B-springen (mocht over naar het L, maar toen was hij gevallen in de wei->hoefbeen ontstoken->lag uit de sport->niemand wil hem kopen..)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers