Menwedstrijd te Etten-Leur 26sept. was 4e :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Menwedstrijd te Etten-Leur 26sept. was 4e :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 17:22

Foto's wedstrijd 26 september 2004 te Etten - Leur Haha!

Ik startte 26 september niet met startkaart, misschien dat we die ooit nog aanvragen, nu eerst gewoon ff aankijken hoe het gaat. We reden vandaag voor de eerste keer met onze nieuwe gesponserde kleding. Het zijn niet onze kleren, die waren nog niet klaar. Ons nieuwe outfit word zwart en geel, met daarop reclame van Houthandel Vermeulen te Klundert Haha!

Het ging iig heel erg goed, heb daar een paar Bokkers gemeet. Heb daar even staan praten met Liberty, echt een harstikke leuke meid, en kan nog eens goed mennen ook . Hier volgen een paar fotos van de wedstrijd Lachen

Afbeelding
Madam kijkt hier een beetje chaggie, moest net de ring in rijden, en ze wilde niet wegstappen, dus kreeg ze op der donder Tong uitsteken

Afbeelding
Hier trek ik een ontzettend raar gezicht, ik ging dood van de zenuwen Scheve mond En achterop mijn beste groom ever, mijn paps Haha!

Afbeelding
Ik aan het kijken naar mijn voorganger

Afbeelding
En daar gaan we, richting de jury. Nu nog vol spanning, maar bij de eerste de beste oefening was ik lekker relaxed Tong uitsteken

Afbeelding
En daar komt de groet!

Afbeelding
Hier gaan we de eerste lange zijde op, om vervolgens aan de overkant een grote volte te maken Lachen

Afbeelding
En hier alweer de laatste foto, het geheugen van de digi was vol. Maar op deze foto ga ik net beginnen aan mijn vaardigheid, die ik vervolgens foutloos reed, binnen de tijd Haha!

Binnenkort meer fotos, al wij gestart zijn in Oirschot!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 17:38

Leuke foto's!
Wanneer moet je naar Oirschot? Is hier dichtbij. Tong uitsteken

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:35

Mooie foto's, fijn dat het zo goed gaat!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:41

Leuke foto's. Mooie haf en leuk dat het zo goed ging.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 22:28

Thanx, iedereen voor het leuke commentaar. Dat geeft me echt zoveel zelfvertrouwen om de volgende wedstrijd vol goede moed te gaan rijden. En misschien wat minder zenuwen te hebben haha *LOL*. Bedankt Lintjuuuh, ik vind haar zelf ook verschrikkelijk mooi Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 10:06

Haffielover schreef:
Heb daar even staan praten met Liberty, echt een harstikke leuke meid, en kan nog eens goed mennen ook .


Bloos! Haha! Loop naast me schoenen hier Tong uitsteken

Leuke pony heb je, had je helaas niet zien rijden, toen gingen wij al weer richting huis Lachen

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 10:21

Nou jah zet je er niet eens bij dat je mij ook gemeet hebt, Zal je vast nog wel een keer tegen komen Haha! Succes verder.

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:43

Vraag een startkaart aan, gewoon doen Haha! , heb ik in april ook gedaan en het is harstikke leuk *LOL* . Ik heb je ook nog gezien, leuke pony, mooie combinatie, veel succes OK dan!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 16:13

Navidad schreef:
Nou jah zet je er niet eens bij dat je mij ook gemeet hebt, Zal je vast nog wel een keer tegen komen Haha! Succes verder.

Sorry haha, waren nog wel meer mensen van Bokt die ik had gezien, en die er niet tussen staan. Maar hierbij ook dat ik Navidad ontmoet heb. Beter zo Ach gut Knipoog . Maar ik zal jullie wel vaker op wedstrijd zien denk ik.
Thanx Liberty Lachen

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:19

Die wedstrijd hebben wij gemist omdat we een marathon in Nistelrode hadden. Ziet er leuk uit

Doe je mee met de indoormarathon in Oirschot? Zou leuk zijn want die rijden wij ook. Maar eerst deze zondag de wedstrijd van onze eigen vereniging in Strijbeek en volgende week ga ik me aan een oefenmarathon wagen bij mijn meninstructeur thuis. Heb hem beloofd mee te doen maar ik zal blij zijn als ik in sukkeldraf de hindernissen doorkom Haha!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 18:21

Ja ik rij in Oirschot mee, en ik kom ook volgende zondag kijken in Strijbeek. even kijken wat het allemaal inhoud, omdat ik zelf dat ook mee ga rijden natuurlijk, weet ik ong waar ik naartoe moet werken enz. Maar leuk dat je dan ook komt in Oirschot. Gaaf dat je meedoet met een oefenmarathon, ja ik eb nog nooit een waterbak genomen en alles..alleen als groom. Dat word dus nog wat Tong uitsteken. Anders zie ik je in Oirschot wel? Lachen Of volgend weekend al in Strijbeek. Zou leukz ijn!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 21:41

strijbeek is zondag al he, daar ben ik ook Haha!

love_britt

Berichten: 671
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: Arnhem/Vinkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 21:52

Egt mooi paardje joh:D:D

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 12:05

En ik baal nog steeds dat ik 2 verjaardagen had Boos!

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 13:20

Mooi paardje! Gefeliciteerd met je 4e plaats! Lachen

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 16:29

Thanz iedereen Lachen. Ja jammaer Flutterby. Maar 18 december rij ik weer in Etten-Leur maar dan bij 't Sander Lachen