Spider na zn stoute periode en wendy 'one rein'

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 20:10

Ik ben ZO trots op die laatste foto! Heb al vaak iemand geprobeerd er zo een van MIJ met Gwen te laten maken, amar de mislukt elke keer Scheve mond Dus dan mag jij dat een keer doen Tong uitsteken

Commentaar bij Spider: Ellebogen meer gebogen en bij je lichaam houden. Je benen langer laten, je zit nu alsof je in een luie stoel zit, hang wat achterover zit met je knien ver voor de lijn met je neus en dat moet je proberen wat meer in een lijn te krijgen, met die bolle buik van Spi is dit moeilijk, maar wel haalbaar!

Wendy: Op foto 10 heb je je binnenhand veel verder naar je toe waardoor je je schouders ook ongelijk gaat dragen, dus je handen naast elkaar houden!


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 18:30

Karen dat is niet helemaal goed uitgelegd, jij zegt dat je benen de teugelhulpen ondersteunen, maar het moet andersom zijn Knipoog
Je stuurd vooral op je benen en zit (linkerbeen en rechterbil zitten is naar rechts (ff kort door de bocht)) Om hier wat meer kracht bij te zetten gebruik je die teugel zoals Karen beschrijft.
Misschien is het op 'mijn' foto's (door Karen gemaakt) ook wel wat beter te zien hoe we sturen: [HAW] Rijden met 'one rein' op Wendy


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 19:02

Het komt op hetzelfde neer ja
Maar nee dat is nét niet hetzelfde. Ik bereid Wendy en mij voor op het freestylen, dus moeten de hulpmiddelen steeds minder worden. Met twee teugels en dan zo sturen geeft toch nét iets meer dan met een touw.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 bezoekers