Ons nieuwe huis in aanbouw.......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Ons nieuwe huis in aanbouw.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-02 01:38

Ja ja, Prima en ik zijn ff foto's wezen maken van ons appartement in aanbouw. Zoals jullie kunnen zien komen we dus in een kerk te wonen. Heel spannend allemaal, want nu staat deze nog in de steigers en je ziet hem elke week een stukje meer veranderen. Eerst hebben ze hem helemaal moeten schoonmaken aan de binnenzijde want er heeft voor 17 jaar terug een hevige brand gewoedt, sinsdien was het een broedplek voor duiven! Het is midden in het centrum van Bussum (heerlijk dichtbij de ruitersportzaak waar Lunatic werkt Haha! )

FF een totaal plaatje
Afbeelding

Ons appartement heeft straks ook een frans balkonnetje, precies waar nu dat houtenschot zit boven die trap.....
Afbeelding

Deze twee grote ramen zijn straks van ons appartement, we hebben ook van die grappige torentjes op on dak Haha!
Afbeelding

T'is wel appart om te weten dat we straks in een kerk gaan wonen, het duurt dan nog wel een jaar, maar ik ben toch af en toe stiekum aan het kijken voor leuke dingetjes Knipoog En morgen gaan we voor een badkamer kijken Party!!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 03:55

Hey, in Bussum? Daar komt mijn ma vandaan Haha! ! Welke kerk is het? (naam?)

Wel raar om in een kerk te wonen..... Verward Maar dat zal wel persoonlijk zijn.

Sinds mijn Oma niet meer in Bussum woont kom ik er erg weinig, ben wel benieuwd hoe het eruit ziet als het af is!

dreiklange

Berichten: 137
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 07:50

gaan jullie in die hele kerk wonen of in een deel der vam?? Verward

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 09:17

ik denk in een deel van het is een appaterment!leuk in een kerk wonen!zeker wel groot? Cool

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 09:18

Whaaa wat gaaf!!!
Wel even een orgel en een bijbel aanschaffen, zingen en klaar is je appartement Knipoog Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 09:39

In een deel ja. Kijk nog maar eens naar wat ik heb geschreven. Het is in totall 100m2 op de tweede verdieping. En de kerk heet Sint Vitus!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 19:34

heee wat tof, een appartement in een kerk, nog lekker groot ook!

Maar, "doet" die kerk het nog? gaan die bellen nog luiden enzo? Dat lijkt me écht heel irritant Haha! Lachen

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-02 19:41

Nee hij doet "het" niet meer Haha! Ook het haantje is van de toren afgehaald, hij is dus ont-haant.

Weet je wat de eerste vraag was die ik stelde aan de makelaar toen we gingen kijken in de kerk? Of er in deze kerk nog graven lagen Haha! Dat wilde ik gewoon weten, vond het namelijk niet zo'n prettig idee!!!! Maar nee, Napoleon de Grote, je weet wel die persoon die ooit de wereld wilde veroveren heeft ergens in 1800 gesteld dat er geen mensen meer mochten worden begraven onder de vloer van een kerk.

Kan ik straks met een gerust hart slapen Knipoog

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 19:51

Echt apart hoor, ik vertelde het tegen mijn moeder, die meteen heel nieuwsgierig was, ze had al gezien dat ze aan het bouwen waren.

Zij vertelde dat ze in die kerk zo'n 50 jaar geleden haar eerste communie gedaan heeft. Knipoog

In elk geval, heel veel woonplezier!

Farinca
Berichten: 218
Geregistreerd: 22-11-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 20:35

Wauw, wat gaaf zeg. Daar zou ik ook wel in willen wonen. Spannend, leuk dat je het "opgebouwd" ziet worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 08:58

Heb je straks alleen die grote glas in lood ramen of ook gewone ramen.
Ik vind het wel gaaf hoor, is eens wat anders Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-02 13:21

Nee, het glas in lood verdwijnt. Gelukkig maar.....

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 17:51

halleluja.......wel vast oefenen he... Haha!