Spokie79 op Libero FNRS-wedstrijd 18-9 voorproefje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Spokie79 op Libero FNRS-wedstrijd 18-9 voorproefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 14:25

Aangezien fotograaf niet zo snel is met doorsturen van de foto's hier vast een voorproefje. Een aantal foto's zijn bewerkt en in de binnenbak krijg je ook niet al te mooie foto's, dus daarvan waren er ook maar weinig gelukt. Maar toch vast een klein kijkje achter de schermen. Rest volgt nog.



Wauw, wat spannend zeg in mijn eentje in de binnenbak. Alle aandacht is voor mij, dus oortjes naar voren.
Afbeelding



Ik moet ook even de jury groeten, hinnik.
Afbeelding



Supergroom rijdt paard na de wedstrijd naar stal OK dan! (Met een beetje geduld en stilstaand wil ik wel doen alsof ik aan de teugel kan Haha! )
Afbeelding



Ik kijk halsreikend uit naar mijn lekkere stalletje.
Afbeelding



Waar blijft mijn snoepje nou Vingers aflikken ?
Afbeelding

joepje

Berichten: 554
Geregistreerd: 16-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 14:58

mooi paardje hoor!
marre...misschien wil hij niet aan de teugel omdat je de teugels wel erg kort hebt? zomaar een gedachte hoor!
misschien kun je het eerst eens proberen met een wat langere teugel en dan wat meer oppakken

GiBo
Berichten: 1083
Geregistreerd: 27-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 17:44

Leuke foto's hoor! Welke F-proef was dit?

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 17:57

Mooi paardje! Ik zou ook de teugels iets meer laten ontspannen, zodat hij de kans krijgt om naar beneden te komen, maar het ziet er al goed uit! succes!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 18:43

Het was een F5-proef (F5a).

Hij is heel moeilijk aan de teugel te rijden. Toen ik nog geen les had heb ik het ook geprobeerd met een lange teugel. Maar dan lukt het ook niet. Hij schijnt nogal een vervelend verleden te hebben gehad met harde bitten e.d. Ik heb nu sinds kort les en nu gaat het wel een stuk beter. Hij gaat steeds meer zakken. Zij heeft hem ook gereden en zij heeft hem zo aan de teugel, mar zij is ook wat meer gewend. In de les zijn we nu eerst mij even aan het bijspijkeren en daarna gaan we werken aan het aan de teugel rijden. Dus het gaat wel goed komen. Maar van mijn instructrice moest ik vooral goed contact houden. Ik heb daarbij korte teugels nodig, omdat het anders snel boogjes worden. Maar op zich heb ik niet veel in mijn hand. Normaal gesproken dan, want tijdens de proef was hij zo heet als 27 anderen en moest hem dus heel erg bij me houden en toen had ik wel wat meer druk op mijn teugels natuurlijk.

LYSANNO
Berichten: 2164
Geregistreerd: 17-08-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:52

mooie fotos
ziet er netjes uit

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:54

Heeey!!!

Hallo!!!

Haha, leuke foto's! Leuk paardje hoor!! Tot de volgende FNRS sowieso en anders een keer een buitenritje ofzo?!;)

xXDjuukiejXx

Berichten: 673
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 22:58

Hoe was je proef verder gegaan?