naar deze pony ga ik binnekort waarschijnlijk kijken...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

naar deze pony ga ik binnekort waarschijnlijk kijken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 11:22

idd, weer een pony die ik zou kunnen kopen. ik heb hem nog niet in het echt gezien, dus dat ga ik als het goed ik binnekort doen.
het is een welsh merrie van 3,5 jaar. alleen zadelmak en af ent oe iemadn op zn rug gehad, maar kent verder nog niks. wordt ongeveer 1.55m
hier de enige foto die ik heb, waar hij een beetje duf op staat.
maar daarom ga ik eens in het echt kijken want en fotootje zegt niet veel.


Afbeelding

let niet op die manen en afgeschuurde staart, want dat groeit natuurlijk mooi bij en ze staat er ook een beetje duf op.

Groetjes -xx- Laura


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 11:51

ik weet niet hoe groot ze nu is maar ze zeiden waarschijnlijk 155cm zou worden. bedankt voor jullie leuke reacties!
ik ga er gewoon met mn vader en moeder heen alleen kijken, maar natuurlijk laten we hem keuren.
inrijden doe ikzelf, lukt er iets niet, dan ga ik niet verder knommelen maar dan doe ik het samen met mn kennis, die heeft al meerdere paarden ingereden.
ik ben echt heel blij dat ik nu wel leuke reacties heb gekregen Haha!
dit was zeg maar ook waar ik ongveer naar zoek, 1.55m is iets aan de grote kant maar hoef ik me tenminste geen zorgen te maken als ik er later nog goed op pas. tenminste ook niet zo smal gebouwd, net als die andere maar op deze lekker zonder zadel rijden Haha! en ik wil graag zelf een pony inrijden en kan ik bij deze, en ik weet tenminste dat die niet te vroeg is ingereden, meer aan de late kant, want meestal beginnen ze met 2,5 met zadel enzo en deze pas met 3,5. ik hoop echt dat hij in het echt ook leuk is, ik ben al zon half jaar opzoek en nog steeds niet de ware gevonden...

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 12:35

ja dat kan inderdaad, maar het komt toch niet zoveel voor bij welshjes?
en anders zie ik het vanzelf wel ik ken veel paarden die hebben zon afgeschuurde staart maar geen zomerexceem. maar te hope dat het niet zo is

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 13:22

het is een Welsh, dus het zal wel een Welsh Cob zijn lijkt me.
ik dacht juist dat zomerexceem vooral veel bij tinkers, ijslanders en dat soort rassen voorkwam en niet zo vaak bij types als welshjes.
maar dat had de eigenaar er tpch wel bijgezet als die zomerexceem heeft?

groetjes-x- laura

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 14:00

ja maar daar heeft die alleen maar zichzelf mee want daar kom ik vanzelf achter met keuren. maarja, geen reden om een pony niet te kopen vind ik.

enneh mirte... ik kijk gewoon welke mailtjes er binnenstromen en deze is toevallig wat groter Haha!


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 20:40

ik weet nog niet wanneer ik ga kijken moet ik even met de eigenaar overleggen.

ik had die andere niet gekocht omdat die te vroeg is ingereden, toen die pas 2 maanden 2 jaar was ofzo, en een beetje te iel. ik wil lekker zonder zadel crossen enzo en en niet het gevoel hebben: ik ga nu stoppen, anders krijgt die pijn aan zn rug omdat ik te zwaar ben.
zag er zo iel uit dus heb ik er niet voor gekozen.

ik denk dat deze een kruising met een gewone welsh en een welsh cob is wat denken jullie?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers