foto's van onze hond en (overleden) kat + mini ikke

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

foto's van onze hond en (overleden) kat + mini ikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 12:20

ik was oude foto's aan het doorspitten en kwam ik dezen tegen van onze hond...
Het is/was een duitse staander langhaar, machtige hond. Ik kende hem neit echt hij is overleden toen ik net geboren was, alhoewel ik toch gevoel heb dat ik hem goed gekent heb.. Hij is 6 jaar geworden... Mijn ouders hebben hem in laten slapen omdat het neit meer vertrouwt was, hij had een tumor in z'n hoofd en hij werd ook 'gek' van een gehandicapte jongen bij ons in de buurt die altijd bij hem wou zijn... hij begon vals te worden aangezien mijn broer en ik nog klein waren en niemand een valse hond wou hebben ze hem in laten slapen... Hij was trouwens een goede waakhond, als er visite was lag hij altijd tussen mij(of mijn broer) en de visite in, als ze mij even een aaitje over de bol wouden geven Haha! begon ie te grommen, pas als mijn ouders zeiden dat het goed was mocht het, machtig Lachen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dan Poekie, onze kat die in de zomervakantie van 2001 overleden is, ouderdom en slechte nieren, ik mis dr nog onwijs veel! bij het zien van deze foto's begon ik spontaan te huilen... Ze is weggelopen toen ze doodziek was en wij haar de maandags in wouden slapen, ik ben blij dat ik die dagen elke dag bij dr heb kunnen zijn.... Verdrietig

Afbeelding
Afbeelding


en dan nu... ikke Haha!
Ik op een shetlandertje op de camping (witterzomer in Drenthe), ik weet neit meer hoe ze heet,w el dat er ook een bonte shet was die Rosco heette Verward Dit is trouwens in 1996, hier ben ik dus...euhm...10 jaar

Afbeelding

Hier paste ik nog mooi op een shet... Knipoog


Grtjs.. Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 20:20

haha ja!
ik ben ooit wel skattig geweest Tong uitsteken

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-02 10:00

dank je Haha!
Ik weet wel dat ik die shet niet ingalop kreeg, pas op het laatst toen we er bijna waren Haha!
Vandaar dat ik ook scheurend met een Haha! door de bocht scheur Haha!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 81 bezoekers