Mirk wedstrijd, M1 dressuur, dramatisch slecht!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Mirk wedstrijd, M1 dressuur, dramatisch slecht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 19:59

Niet alle goede proeven wil ik met jullie delen, ook mijn mindere... Een van die mindere proeven was vandaag. Het enige wat ik niet met jullie wil delen zijn mijn punten... Tong uitsteken Haha!

Ik was met volle moed heen gegaan. Ik ben zelf niet echt topfit en Mirk is daar een beetje de dupe van geworden. De laatste dagen liep hij geweldig, en konden we zo een M2 proef rijden Ik was daar al erg tevreden over en had redelijk hoge verwachtingen voor vandaag... Vandaag ben ik erachter gekomen, dat geen dag hetzelfde is...

Inrijden liep mijn Mirkje geniaal. Alleen had ik te lang ingereden. Toen ik de ring binnenkwam zag ik al dat het behoorlijk omgeploegt was. Hij viel tijdens de proef behoorlijk stil. Hij heeft gevoelige beentjes, dus hij kwam niet aan toe om fijn te lopen... Er zaten een paar redelijke stukken in maar ook een hele boel fouten. Zo ging ik de eerste proef de verkeerde kant op. In de tweede proef zat het stik vol met fouten. Ik had meer moeite om Mirk voorwaarts te krijgen dan de proef netjes af te ronden. Hij zwaaide een paar keer flink uit, hij was niet fijn in de aanleuning, hij viel uit de contra, hij sprong in galop aan tijdens de middendraf (de laatste paar passen waren wel super! )

Morgen ga ik daar weer heen, wanneer ik niet ziek ben. ik ga korter inrijden, zodat ik het zelf langer kan volhouden en hem beter kan rijden én helpen... Hier een aantal foto's...

Binnenkomen
Afbeelding

Voorbereiding halthouden
Afbeelding

Een van de weinige mooie stukken
Afbeelding

Middendraf
Afbeelding

tuiger middendraf Haha!
Afbeelding

Halthouden tweede proef
Afbeelding

Volte
Afbeelding

Volte andere kant op
Afbeelding

Nu weet ik wat voor ras Mirk is, een arabier Haha!
Afbeelding

Galopje
Afbeelding

Afbeelding

Vrije stap
Afbeelding

Hedwig, bedankt voor het lezen en tot morgen

:){



Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 20:31

LuvdaTossa schreef:
Was het in Dokkum? Dan kan ik zo achter jou punten komen

Alikesflame heeft o.a. de zooi omgeploegd daar Vork

Kun je nagaan hoe de velden morgen zijn Haha! En wat een grooooote bordjes zijn daar!

Nou vol goede moed naar de volgende wedstrijd!


ehm, jah, maar dat ga jij niet vertellen hier op bokt... Haha! heel paardrijdend Nederland hoeft het nog niet te weten *LOL*

Die grote bordjes zijn makkelijk, zo hoef ik mijn lenzen morgen niet in te doen Haha!

Hoffie... ik reed in baan 3 en 4 geloof ik. Op G hadden ze een grote natuur hindernis geplaatst en ik heb veel kromme lijnen gereden...

:){

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 09:13

ik dacht ook dat wit verplicht was, niet dus... maar vandaag komt de witte er weer onder hoor! Met al dat blubberzooi daar, blijft een witdekje nooit lang wit!

Ik ga er weer voor vandaag! Heb er zin in Lachen

:){


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers