Milky Way @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Milky Way @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 19:35

Hier wat rijfotos van mijn paard Milky Way Lachen Het zijn voornamelijk stapfoto's, maar wilde ze toch met jullie delen. Ik weet dat ik vooruit moet kijken, mijn benen lang moet houden, een knik in mn armen houden en m'n handen rechtop moet houden Ik heb hem vrij diep en rond, maar dit was nog echt het losrijden en ook mijn manier van rijden.
Hier zijn de foto's Cheese!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hier gaan we net van hand veranderen

Afbeelding

Afbeelding
Dit vind ik de mooiste foto die erbij zat

Afbeelding
Jammer dat deze een beetje donker is

Afbeelding
Nog een galopfoto, is een beetje een verkeerd moment, maar vond hem wel grappig Lachen En uhm, ik moet hier dus wel op mijn kont zitten Lips are sealed Schijnheilig

Wat vinden jullie van mijn milky waytjuh? Tong uitsteken


Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 19:37

Nee, heb ze geupload, ik zie ze wel


Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 19:47

Huh? Ook gek, ik heb eerst een voorbeeld gedaan en toen zag ik ze en toen heb ik ze geplaatst. Hoe zou het dan kunnen dat alleen ik ze zie, terwijl ik ze toch echt ge-upload heb? Verward

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 20:12

Kan iemand me uitleggen hoe het kan dat ik ze wel zie ( en ja ik heb ze ge-upload) en jullie allemaal niet?


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 52 bezoekers

cron