Leuke rijfoto's van Arab Saké!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Leuke rijfoto's van Arab Saké!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 20:35

Hoihoi, vandaag een aantal rijfoto's van Saké en ik gemaakt. Het was heerlijk weer, dus zijn we lekker op het grasland gaan rijden. Ze is wat bezweet op de foto's, maar dat kwam omdat ik al een tijdje gereden had, voordat er foto's van ons werden gemaakt. Ik heb haar na het rijden nog even lekker afgespoten. Nou hier een impressie van ons:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat is het toch een lekkerding he Schijnheilig ?? Nou kom maar op met jullie commentaar!
Gr. Melina
Laatst bijgewerkt door Tsikala op 05-09-04 20:46, in het totaal 2 keer bewerkt


Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 20:47

Owh, doen ze het nou wel?

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 20:47

Ja, ze is wel wat aan de dikke kant, maar ze is ook 3 maand drachtig, dus mag ze ook wel een beetje rond zijn Knipoog


Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 21:15

Hihi, ja jullie hebben gelijk ze is wat aan de ronde kant Bloos . Ze mag best wat meer spiertjes hebben in plaats van vet, maargoed ze is ook drachtig, dus dan mag ze ook iets ronder zijn Schijnheilig .
Steefje; ja, ik hoop ook dat er een mooi veulentje uit komt, maar het belangrijkst is natuurlijk dat zowel moeder als kind gezond blijven. Het word hoogst waarschijnlijk een vosje, omdat vader en moeder voskleurig zijn, voor foto's van de vader --> zie mijn profiel.
Beautyfull-mickey; Het klopt dat de aanleuning nog te weinig is, ze laat snel het bitje los en dan is al mijn contact weg. Maar daar zijn we nou druk mee bezig, ik krijg elke week privé les en zijn daarin veel bezig met de aanleuning. Verder pakt ze het netjes op.
Gr. Melina

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 10:07

Hoihoi, zo ontzettend dik is ze nou ook niet hoor Haha! Knipoog Ik rijd er geen wedstrijden mee, omdat ik zelf geen vervoer heb. Ik wil dit in de toekomst wel gaan doen. Ja, Saké lijkt klein naast dat paard. Saké is zelf 1.47m. schofthoogte en dat paard is 1.64m. Dus daar zit zeker wel verschil in. Gr. Melina

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 19:14

Amberto --> het klopt ik was samen met drie andere meiden van onze stal bij de Woody Ranch van het zomer. Ik weet ook nog wel wie jij was, jullie waren toen met een groepje van vier, met allemaal haffies. Wij hadden een schimmel/klein bruin pony'tje en twee vosjes op trektocht, en Saké is één van die vosjes. Bedankt voor jullie complimenten Lachen

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 19:45

Parouscha --> Het is een Kieffer Goldline hoofdstel, vind het een fijn hoofdstel, lekker soepel en vind hem mooi staan bij Saké Knipoog

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 18:55

Wedny --> het zadel wat er nou op ligt, schuift niet echt. Af en toe iets naar voren, maar dat komt dan doordat ik de singel niet genoeg heb aan gesingeld Schijnheilig . Maar het zadel zal wel minder gaan liggen, zodra ze echt dikker word van haar zwangerschap.
Sweet_angel --> Saké is 1 juni dit jaar gedekt door Krimh, dit is ook een Arabisch Volbloed en Z dressuur/ZZ springen en Z SGW geweest bij de paarden. Het word het eerste veulen van Saké en ze is volgend jaar 1 juni uitgerekend. Dus ze is nou dikke 3 maand drachtig, maar moet nog wel even, maar het is wel heel spannend allemaal!

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 20:39

Ja, bedank je vader nog maar even voor die pedigree, ben er erg blij mee, heb um meteen uitgeprint en bij de dekgegevens gelegd. Ik vind trouwens jou Bashuk ook een super Arab, heel mooi dier!

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 21:15

Compliment voor Saké dat ze op Bas lijkt, dies zo gaaf hahaha!
tobilover --> die zwarte is van Samm hier op bokt.

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 18:32

Nouja dan is ze gewoon iets aan de dikke kant Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 72 bezoekers