Twee @ work foto's van Armani

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pharlap
Berichten: 1665
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: spijkenisse

Twee @ work foto's van Armani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 21:09

Groetjes, Pharlap



Afbeelding
Afbeelding

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:53

Nog een Armani.
Op de 2de foto loopt hij wel gespannen.

Pharlap
Berichten: 1665
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 22:15

Hoi, hoi
Dit is met inrijden.
Armani heeft heel lang last van zijn rug gehad en is spierbevangen geweest.
Dit is gelukkig over door medicijnen en fysiotherapie en weer van voor af aan opbouwen ( vlak voor hij ziek werd heeft hij een paar maanden in de wij gestaan wegens een hernia van mij, toen hij dus uit die wei was is hij vrij snel daarna ziek geworden ).
Het probleem is nu dat het in zijn hoofd zit dat nageefelijk en ontspannen lopen pijn doet. Het duurt dan ook bijna 1,5 uur voordat hij zover is.
Vandaar ook de slof anders is het net een giraf die het op een lopen zet en wordt ik onbewust alleen maar harder. Als hij in ontspanning is ( de slof hangt dan los ) gaan we nog een paar rondjes door en dan stoppen we.
Het is puur een kwestie van zijn rugspier weer durven te gebruiken.
Aan de bijzet zie je ook dat hij verder niet ingesteld staat alleen laag en lang ( ze hangen overigens wel los, onbelast gaat het dan ook al stukken beter ).
Springen doet hij trouwens ook weer met plezier maar daar heb ik geen foto's van.
Het is dus echt dressuurmatig waar we de meeste problemen hebben maar het is een recreatie paard dus we hebben alle tijd van de wereld.
Groetjes, Pharlap.

_Astrid_

Berichten: 1118
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:33

Heyyy,
het is egt een leuk paardje, ik ken hem want hij staat op de manege waar ik rij Knipoog
ik heb je bijdewee een pb gestuurd maar die had ik naar iemand anders bedoeld srryy.

Yorel

Berichten: 673
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 17:41

leuke foto's hoor!