*tequila* aan het werk met haar fries :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:27

Ze zijn leuk geworden!! Haha! Echt stom dat weer, het ene moment donker en regen, 5 minuten later strakblauwe lucht en volop zon

Ze is nu ongeveer vanaf juni (als ik het goed heb) onder het zadel, ik rijd haar nog maar een paar weekjes. Heb normaal (op m'n eigen pony) ook met langere beugels, maar omdat ze zo hoog opgooit en zo vreselijk anders beweegt dan Mikado, heb ik mijn beugels een gaatje korter, anders wordt het zo'n gehobbel, dat kan ik haar niet aandoen. Zo stoor ik haar iig niet, lijkt me ook belangrijk Knipoog Verder is ze heel erg braaf en gaat het al een stuk beter dan de eerste keren dat ik erop zat! Ze begint nu ook al lekker te ontspannen Lachen vind het ook echt hele leuk om haar te rijden! Binnenkort hebben we wat extra dressuurlessen van Herman Wientjes, en de 14e hebben we ons eerste onderlinge wedstrijdje Nagelbijten / Gniffelen


RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:23

Ze is niet van mij, maar ik rijd haar voor haar eigenaren. Mag doen met haar wat ik wil, zo lang ze haar beweging krijgt, en ze vanaf volgend jaar ook op concours uitgebracht wordt Lachen

Denk niet dat je haar kent, want haar eigenaren hebben haar al van veulen af aan Knipoog

En ja Cynth, moet je maar niet op vakantie gaan Tong uitsteken

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:57

We gaan al naar de club Tong uitsteken

En ik rijd haar maar zo'n 3 x max per week, inderdaad omdat ze nog zo jong is. 1 keer in de week naar clubles en verder 2x ongeveer een halfuurtje.

Dankjewel voor de leuke reacties trouwens Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers