Faysa klasse II KWB

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NienkeM

Berichten: 564
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Amersfoort

Faysa klasse II KWB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 14:55

De foto's van mijn klasse II in Kootwijkerbroek afgelopen zondag. Het was mijn eerste wedstrijd met Faysa en het ging echt boven verwachting goed! Prima waardes en een gemiddelde snelheid van ongeveer 14 km/h in het eerste deel en maar liefst 18 km/h in het tweede!! Dit paard is zo sterk en loopt zo makkelijk dat je amper door hebt dat het zo snel gaat.

Ook de dag na de wedstrijd liep ze prima en was er niks aan haar te merken.

De foto's:

Helemaal in het geel vandaag Lachen
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

EJ en Marek
Afbeelding
Afbeelding

kijk, als ik mijn hoofd schuin hou is het veel moeilijker om rechtuit te lopen Knipoog
Afbeelding

met groom aan de wandel voor de nakeuring
Afbeelding

Hoe kan ik makkelijk de codes kopieren? Ik kopieer nu steeds de broncode, maar dat is zo lastig... Als ik op 'Properties' klik (nadat ik de foto heb geopend) dan krijg ik maar een deel van de code Verward

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:01

zalige foto's van vliegenspray houdt ze precies niet veel Lachen , dat is nu nog is een sport die ik ook graag zou doen *LOL*
Hopelijk gebeurd het ook ooit is Knipoog

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:02

Wat voor code bedoel je? De URL?

NienkeM

Berichten: 564
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 15:10

Annetjuh schreef:
Wat voor code bedoel je? De URL?


Dat wat je tussen [img] moet zetten. Ik kopieer dat nu uit de bron code (source), maar dat moet vast makkelijker kunnen...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:14

Ah, helemaal in het geel! heb ik jullie inderdaad gezien. Fijn dat je lekker gereden hebt, dat beloofd wat zo'n eerste keer Lachen

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:31

Leuke foto's en ik had je wel gezien in KWB natuurlijk!

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:51

Leuke foto's Nienke. Leuk paard ook trouwens. En ik maar denken dat Faysa een schimmel zou zijn.... Van wie is ze eigenlijk, ook van Ingrid?

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:12

Leuke foto's Nienke! En inderdaad, wat een leuk paard!
Ik vind haar geel trouwens helemaal super staan! OK dan!

joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:52

gave Foto's Nienke, en ehm, heb nog veel respect voor mensen die klasse II rijden Lachen Lijkt me een hels karwei...

NienkeM

Berichten: 564
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 23:13

Ik ben ook erg blij dat ik haar een keer kon rijden. Helaas is het ws de enige keer geweest. Het paard is van Ilonka, maar omdat die zwanger is staan 2 van haar paarden tijdelijk bij Ingrid. Zodoende rij ik haar nu ook. Maar ik geloof dat Ingrid plannen heeft voor de rest van het seizoen waar ik helaas niet in voor kom...
Ik zou er graag mee door gaan als ik het kan combineren of anders evt. volgend jaar, want het belooft heel wat. Ze is al 12, maar haar conditie is erg goed en ze is super sterk waardoor we nu redelijk snel door zouden kunnen naar klasse 3 en zelf 4. Ze is er erg geschikt voor dat weet ik nu wel zeker.

Ach en klasse II een hels karwij... Je gaat je grenzen langzaam verleggen en daarmee veranderd je perceptie van wat zwaar en ver is en wat niet ook. Ik vond het niet zwaar, het vroege opstaan is vermoeiender Knipoog Maar daar dacht ik de eerste keren ook echt heel anders over Lachen

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:35

Oke ik dacht eigenlijk ook dat Faysa me wel heel bekend voor kwam in combinatie met Ilonka (wat altijd weer raar klinkt als je paard Ilonka heet...) Ik hoop dat je toch nog meer met haar mag rijden, wellicht kun je Ingrid er even aan herinneren dat je er ook nog bent?

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:13

leuk paardje mooi hoor dat geel knald er echt van af!!

Rinskee
Berichten: 3916
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: In nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:13

wat leuk het lijkt me eigenlijk soms best leuk om groom te zijn ! lijkt me ook wel tof zo'n rit te rijden ik denk dat het heel gezellig is zo ziet het er wel uit

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:16

TabeR, groom zijn is ook super dus dat heb je goed gezien! OK dan!
En de sfeer vind ik altijd helemaal super, niet dat hele competatieve van de dressuur bijvoorbeeld, het gaat om je paard (en jou ook wel een beetje)!