Shariff97 Nu @ work Op Nulita.. Paard loopt M²

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Shariff97 Nu @ work Op Nulita.. Paard loopt M²

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 18:18

Hej! Nu even geen foto's van Ik op shariff maar op een Ander paard dat ik rijd voor meneer van zwol. Ze heet Nulita en in mijn profiel ken je meer over haar vinden Haha! !! Dit is de derde keer dat ze weer onder het zadel is nadat ze haar veulen heeft gehad dus alles zat vooral in het begin nogal vast.

Na een tijdje liep hij toch HEERLIJK! alleen een beetje sloompies, en aangezien er geen zweepjes te vinden waren Boos! nouja wel een hele kleine korte en een longeerzweep Tong uitsteken wel had ze wat meer opgericht kunnen lopen en niet zo laag maargoed voor de derde keer liep het toch wel lekker Haha!

Over mijn houding.. Tsjah.. Op nulita hang ik snel naar voren.. en mijn handjes Tong uitsteken

Genoeg gekletst hier issie!!

Enkele Draffoto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Een volte naar rechts
Afbeelding
Afbeelding
Poging tot strekken
Afbeelding
Galopje.. Hier hang ik pas naar voren.. Pfieuw!
Afbeelding
Afbeelding
DIt vind ik een mooie foto!
Afbeelding
Teugels iets langer laten en nog wat lager laten lopen
Afbeelding
Nog een galopje op links
Afbeelding

En nog een foto die cloverdale heeft gemaakt alleen die was mislukt alleen ik vind hem juist wel mooi Haha!:D iets aparts
Afbeelding

Dit was het!!
Liefs Sharon & Nulita

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:20

Oe.. is het paard nou zo groot en lang of ben jij mini? Het ziet er wel aardig uit, vind jullie alleen geen mooie combinatie, het paard is veel te lang.

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:21

mooi paard hoor!
lijkt me ook erg groot Haha!

Marietje1990

Berichten: 2573
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:22

Ut paard is idd wat groot...maar ziet er verder wel goed uit, ze loopt alleen wat laag...

Nomy_Baby
Berichten: 354
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:26

volgens mij ben jij best klein!? Tong uitsteken
Ik vind het er netjes uit zien...
Over je handen... je moet ze hoger houden helmaal op zo'n enorm paard Haha! !! Als je je teugels korter neemt lukt dat zonder contact te verliezen *LOL* Let er ook op in wendingen want daar zijn je handen nog lager!
Ik zou verder als het mag lekker op dit leuke paardje blijven rijden Knipoog Het ziet er goed uit!!
KiZz... Pling

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:29

Paard is inderdaad heel groot tegenover jou. Vind het er op zich wel goed uitzien, alleen zoals al eerder wordt gezegd vind ik jullie geen combinatie. Je lijkt heel erg klein of het paard heel erg groot. Wel heel leuk om te zien. Heb je geen problemen om erop te komen?

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 21:53

Solide schreef:
Paard is inderdaad heel groot tegenover jou. Vind het er op zich wel goed uitzien, alleen zoals al eerder wordt gezegd vind ik jullie geen combinatie. Je lijkt heel erg klein of het paard heel erg groot. Wel heel leuk om te zien. Heb je geen problemen om erop te komen?

Geeft dat we er niet zo leuk uitzien als combinatie ik ben 1.67 en nulita is tegen de 1.75 tot 1.80 ook niet maar problemen met erop komen? neej hoor!! ik kom er zelfs op ZONDER zadel zonder hulp Bloos

xessiex

Berichten: 114
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:08

hey sharon leuke fotos !!! 4e foto is mooi !!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:11

Shariff97 schreef:
ik kom er zelfs op ZONDER zadel zonder hulp Bloos


Dat vind ik erg knap. Ik kom nog niet eens zonder zadel op mijn paardje van 1.65 m terwijl ik zelf 1.66 m ben. Heb je bij turnen gezeten of gewoon geoefend??? Knipoog

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 22:27

neej ik ben uit mezelf heeeel erg lenig.. ik turn niet ofzo. tsjah hoe ik het kan weet ik zelfs ook niet op school kon ik ook altijd heel goed ringzwaaien salto's maken en handstandoverslag over de kast bijvoorbeeld

Laraah

Berichten: 238
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:28

Ah.. waar is zn staartje? Veulentje gehad ofzo? Scheve mond

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:31

leuk paard... vind het netjes dat je hem eerst eerlijk en laag rijd. probeer wel de achterhand iets meer mee te nemen

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:32

waarom laat je hem zo ontzettend diep lopen?
en wat is e rmet de staart gebeurd?

jammer dat die zo ontzettend diep loop,als hij stuk hoger loopt en meer aan gereden word kan die volgends mij best netjes lopen Lachen hij toont harstikke leuk vind ik Lachen

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:35

Shariff97 schreef:
Dit is de derde keer dat ze weer onder het zadel is nadat ze haar veulen heeft gehad dus alles zat vooral in het begin nogal vast.



ja dus Knipoog

ziet er goed uit hoor sharon!!
hoezo geen combinatie? is te klein voor het paard zijn tegenwoordig ook al niet mooi? Verward
nouja zal wel..
ik vind het er heel mooi uitzien zoals ie nu loopt OK dan!
beter te klein als te groot toch Knipoog
nulita is cool Cool
DoegDoeg

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:35

beautyfull_mickey schreef:
waarom laat je hem zo ontzettend diep lopen?
en wat is e rmet de staart gebeurd?

jammer dat die zo ontzettend diep loop,als hij stuk hoger loopt en meer aan gereden word kan die volgends mij best netjes lopen Lachen hij toont harstikke leuk vind ik Lachen


dus jij rijd een paard wat net weer voor de 3e keer onder het zadel is (wat net een veulen heeft gehad) meteen hoog bovenin? vind je dat eerlijk tegenover je paard?
laat hem maar eerst eens lekker in de ontspanning, lekker lang en laag zoals ze doet op de foto's...
zoals ik al zei: de achterhand mag er wel iets meer bij, anders valt ze op de kop

Laraah

Berichten: 238
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:36

PePpeRL0vE schreef:
ja dus Knipoog

ziet er goed uit hoor sharon!!
hoezo geen combinatie? is te klein voor het paard zijn tegenwoordig ook al niet mooi? Verward
nouja zal wel..
ik vind het er heel mooi uitzien zoals ie nu loopt OK dan!
beter te klein als te groot toch Knipoog
nulita is cool Cool
DoegDoeg


Oh.. woepsie.. Bloos! didn't see that...me and my big mouth! Haha!

jessicatjuhh
Berichten: 409
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:37

heey sharon leuke fotos hahah jij komt er altijd zo op !!! de laaste foto is wel grappig ja nou nog veel suc6 doeiiii xx jessica

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 22:50

Ja een hengstveulen hé!!

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 11:48

die bijten altijd staartjes.. Boos!

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 11:54

maar met hertshoornolie niet meer Haha!

leuk dier om te zien!

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 12:37

oh wat jammer van die staart.... echt sund... Maar wel een mooi paard verder, en ja, dat je te klein zou zijn, we kunnen je ook niet aan de groeipillen zetten he Schijnheilig? maar ik vind het er netjes uitzien, je hebt een vriendelijke manier van rijden!

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 12:41

LiSSy schreef:
dus jij rijd een paard wat net weer voor de 3e keer onder het zadel is (wat net een veulen heeft gehad) meteen hoog bovenin? vind je dat eerlijk tegenover je paard?
laat hem maar eerst eens lekker in de ontspanning, lekker lang en laag zoals ze doet op de foto's...
zoals ik al zei: de achterhand mag er wel iets meer bij, anders valt ze op de kop

amen!
ziet er netjes uit hoor
kvind het echt een gaaf paard zeg Kwijl

_Margarita_

Berichten: 2332
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 12:43

wow wat een groot paard Bloos! dat was ook het eerste wat ik dacht.
Het is idd ook niet zo dat jij erg klein bent ofzo, kijk maar naar het zadel en sjabrak, die lijken ook wel mini op dat groote paard! Bloos

Maar daar en tegen vind ik jullie wel een leuke combinatie hoor!! het is meer dat ik zelf niet van grote paarden hou.. Maar je rijd dr erg netjes! ik zou zeggen ga zo door! OK dan!

Rinskee
Berichten: 3916
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: In nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:23

heel erg netjes gereden,leuke bak? hij kan wel erg goed lang lopen doe je dat altijd? het is idd een goede combinatie!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:39

beautyfull_mickey schreef:
waarom laat je hem zo ontzettend diep lopen?
en wat is e rmet de staart gebeurd?

jammer dat die zo ontzettend diep loop,als hij stuk hoger loopt en meer aan gereden word kan die volgends mij best netjes lopen Lachen hij toont harstikke leuk vind ik Lachen


ik vind deze manier van rijden niet meer dan normaal hoor!
zo extreem diep loopt ze niet eens!

sowieso rij ik zelf altijd eerst lang&laag voordat ik mn paard opricht en ik dit geval, waar het paard voor de 3e keer weer wordt gereden, moet je nog helemaal niet aan oprichten etc gaan denken, maar gewoon op deze manier lekker ontspannen beginnen

vind het er prima uitzien hoor! alleen zelf inderdaad iets beter rechtop blijven zitten, en op een paar foto's ligt je been wat ver naar achteren
ook lijkt het of ze soms achter niet echt actief genoeg is, maar je gaf dat zelf ook al aan
dus ik heb eigenlijk niet echt bijzonder commentaar Knipoog
ziet er gewoon prima uit!!