kat in de zak...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

kat in de zak...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 21:22

Afbeelding

Dit is mijn katertje tommy.... Geen enkele zak is veilig voor hem: hij springt overal in!!!

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 21:25

Wat een liefie. Onze kat kruipt ook altijd overal in. ook in broekspijpen enzo.

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 22:23

Tommy KRUIPT niet in broekspijpen, maar valt ze aan.... Met als gevolg dat mijn mooie broeken er niet meer uitzien!!!

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 22:23

Tommy KRUIPT niet in broekspijpen, maar valt ze aan.... Met als gevolg dat mijn mooie broeken er niet meer uitzien!!!

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 22:26

onz poes heeft een dozen tik.. echt vaag joh!
ze springt in iedere doos die ze ziet..m`n vader heeft een computer bedrijf ( had) en dan brengen ze de hele tijd allemaal van die computers enzo in dozen en dan springt ze er steeds in!
echt lachen!

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 00:47

is het dan niet toevallig een kater??? ....nee flauw grapje Gaaaap

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 01:14

Onze poes Brom deed dat vroeger ook vaak, maar dan had je van die tassen van AH en die hadden een hengsel en dan zat ze soms met haar koppie door dat hengsel en dan was het paniek. Nu is ze 17 en heeft ze zo'n vier weken geleden een hersenbloedinkje gehad. Ze doet dat inmiddels al lang niet meer, ik laat trouwens ook geen tassen meer slingeren, maar wat ze wel van vroeger heeft terug gekregen: Ze drinkt weer water uit de WC-pot. Lekker fris, maar ik denk dat ze wat bang is voor de 8-jarige Teffie ( vernoemd naar Anatevka). Die wil met haar zwaargewicht nog wel eens bovenop Ieniemieniebrom springen en dat is Brom teveel. Ze krijgt momenteel haar eten op de WC, weg van Tef, en dan drinkt ze ook metteen maar. Vlieg, de andere van 17 hebben we vorige week helaas moeten laten inslapen ( die had een vergroot hart en daardoor vocht achter haar longen en was heel benauwd en kortademig) was volgens mij vaak de buffer tussen Brom en Tef, hoewel Vlieg altijd op de achtergrond aanwezig was. Nu is Tef dus wat springeriger naar Brom en die redt dat maar met moeite met haar 17 jaar. Toch komen we er wel doorheen en ik hoop dat Brom er nog jaren is!

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 01:32

even een foto van Brom en Tef om de verhouding te laten zien: Afbeelding

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 01:33

even een foto van Brom en Tef om de verhoding te laten zien: Afbeelding