Mooie dressuurwedstrijd foto's Ricardo/ Tinte

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Mooie dressuurwedstrijd foto's Ricardo/ Tinte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 13:45

Afgelopen zondag (22 augustus) startte ik weer met Ricardo in Tinte (manege Tinte, Zuid-Holland). Manlief was zo aardig om wat foto's te komen maken. Ricardo is een 6 jarige NRPS ruin van Respect. Ik rij hem voor een vriendin en start met hem sinds het begin van dit jaar. Zondag reden we 161 en 167 punten bij elkaar in het L1 en waren we weer een oranje lint rijker. Hieronder deze kanjer, wat is het toch een lekker paard... en ik zweer je dat hij geniet van wedstrijden...


Afbeelding
Losrijden in de binnenbak.

Afbeelding
Tijdens de proef

Afbeelding

Afbeelding
Halthouden

Afbeelding
Volte 10 meter op een gebroken lijn

Afbeelding
Wijken (voorbeen)

Afbeelding
Wijken (achterbeen)

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"


Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 14:08

Hay Mars, gefeli met je champion blaffer! OK dan!
Ja hij was wel even kijkerig toen we binnenkwamen, maar dan vooral op de sloot achteraan... maar dat kan ook zijn dat hij vanuit zijn ooghoek de blauwe zeilen zag. Ik heb 'm wat naar binnen gesteld en erdoorheen gepraat (dat hebben ze vast niet gehoord Bloos ). Even later was hij het vergeten. Gelukkig stond er geen wind, want anders had ik er veel meer problemen mee gehad.
Zo wilde hij in Oudehoorn echt niet door de hoek bij de M... dat is knap lastig want je komt best vaak door een bepaalde hoek. Haha. We hebben er toen maar hard om gelachen... Cool

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 16:33

Thanx
Je zou toch zo verliefd worden op zo'n gekke vos!


Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 20:52

Fellor schreef:
HIj kijkt wel beetje chagie, haha.


omdat hij met zijn oortjes op mij gericht loopt?

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 21:04

Fellor schreef:
Nou, hij ziet er bijna een beetje kwaad uit op die ene foto van voren, van dichtbij maar dat komt gewoon door de foto.


Ik denk dat ik al begrijp wat je bedoeld.
Bij die galopfoto (als je die bedoeld) zie je wat wit bij het oog. Dan lijkt het net of tie zijn oog wegdraaid van kwaadheid. Maar zo is zijn oog nu eenmaal. Ik heb wel een betere foto waarop je dat kan zien, ook al is het net zijn andere oog. Is dat het?

Afbeelding

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 13:41

Mloui schreef:
uhm...in welke L1 proef moet je een volte 10 meter op een gebroken lijn rijden??? ja ik kan het mis hebben maar volgens mij moet je in de L1 nog geen voltes 10m rijden...dat is pas vanaf de L2


Toch heeft de L15 een volte 10 meter op de gebroken lijn...

A-X binnenkomen in arbeidsdraf
X Halthouden en groeten, Voorwaards arbeidsdraf
C Linkerhand
H-X-K Gebroken lijn doorzitten en op
X Volte 10 meter
K Lichtrijden
A Afwenden
Tussen D en G 5 meter wijken voor het linkerbeen, daarna rechtuit
...

Maar ik had ook best in het L2 die gebrokenlijn willen rijden hoor ... Haha! Haha! Haha!

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 21:21

Thanx allemaal voor de leuke reacties!!!
OK dan! OK dan! OK dan!

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 14:41

Poehee, wordt wel een beetje stil van al die pluimen...
OK dan! Haha! Haha!

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 21:44

yolande schreef:
Hoooi,

Vroeger reed ik ook vaak wedstrijd in Tinte maar ik vond de buitenbaan daar altijd zo slecht na regen! Na het zien van je foto's vraag ik me af of je me kunt vertellen of het daar droog was in de week voor je wedstrijd (ik woon ondertussen in Haarlem) of dat er nou eindelijk wat aan die bodem is gedaan???


Nou de buitenbaan was ook 'kielekiele'. Het had de week ervoor flink geregend en ik begreep dat de organisatie de hele nacht met een dompelpomp van plasje naar plasje is gelopen. OK dan! Tijdens de wedstrijd was het goed te doen. Er lagen enkel nog wat natte plekken naast de AC lijn, maar daar kwam mijn proef toch niet. Een probleem met deze bak is ook dat als het een lange poos droog is geweest deze heeeeel zwaar is. Het is niet mijn favoriete bak (ik ben verwend wat dat betreft), maar het was er wel heel gezellig. Ik denk dat je hier heel wat herkenning in ziet Yolande Haha!

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 21:48

FuRyoMaRLoeS schreef:
Zoo mooie foto's!! En ook een heej chique paardje! Vind alleen die galop foto's niet zo mooi. En gefeliciteerd Haha!


Thanx Marloes. Het is goed te zien he; dat meneer de middengalop moeilijk vind, hij komt er een groot stuk met zijn koppie uit. Ik had het ook gezien op de foto. Meneer heeft zo'n kort nekkie dat het van bovenaf bijna niet te zien is of hij omhoog en eruit komt of enkel omhoog... oefenen dan maar Haha! Haha!

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 61 bezoekers