Mijn 1ste echte foto`s hiero. (opgepast veel)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MissFoetsie
Berichten: 844
Geregistreerd: 22-10-02

Mijn 1ste echte foto`s hiero. (opgepast veel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 15:33

Ik ben al een tijdje lid van Bokt, alleen plaats ik nooit echt topics en berichtjes. Maar ik vind het wel een beetje tijd om nu maar is een keertje foto`s te plaatsen. (pas op hoor nu krijgen jullie dan ook veel foto`s te zijn Knipoog) De foto`s zijn 2 dagen geleden gemaakt en ik zal er een paar tussen zetten van ong. 2 weken geleden.
Verder moet ik er wel bijzetten dat Cor er niet lekker op liep en graag tegen mij inging. Let op: Grote hoeveelheid. Nou kijk en huiver.
Afbeelding
AAHHH baas moeten we nou echt weer rijden vandaag???

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Huh?? zei je wat?? (ik vind het wel een grappige foto)

Afbeelding
zoutzak

Afbeelding
Dit vind mijn vriendin nou kunstig

Afbeelding
En dit nou ook.

Afbeelding
Volgens mij was mijn kop hier niet om aan te zien, want........ Rolleyes

Afbeelding
Afbeelding
Ik draai hier wel erg mee Rolleyes .

Afbeelding
Een beetje timen is best nog wel moeilijk hoor.

Afbeelding
vraag me niet waarom ik zo doe.

Afbeelding
Iets te veel aan de teugels gezeten.

Afbeelding

Afbeelding
Of we deden hier een stukje travers of een kleine volte.

Afbeelding
het te veel aan water in de bak

Afbeelding
Afbeelding
Ik moest hier HAAII zeggen. (eigenlijk lachen, maar daar had ik geen zin in :wink: )

Afbeelding
Verzameld zweefgalopje

Afbeelding
Middengalopje (geloof ik)

Afbeelding
Raar gewoon galopje

Afbeelding
Weer verzamelde galop

Afbeelding
Gewone galop

Afbeelding
Teugels oppakken na een middenstapje

Afbeelding

Afbeelding
redelijk relaxed stapje

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hier staat Cocktail toe te kijken en te wachten. Hier vind ik haar er trouwens heel oud uit zien Boos! .

Afbeelding
Even ronddraaien
Afbeelding
En liggen maar.

Afbeelding
Daarna nog even gek doen en rennen in het weiland.

Dan nog even een paar foto`s waar ik wel trots op ben, van dus ong. 2 weken geleden:
Afbeelding
Hier werd ik net uit het zadel gegooid Verward maar Corelli kijkt en loopt hier wel mooi. (middengalopje)

Afbeelding
Middendraf. Hier ben ik wel niet zo trots op. Alleen jammer dat Corelli wat dieper wou lopen en ik dus voorover viel.

Afbeelding
Op deze springfoto ben ik zeer trots. Clown

Afbeelding
Een raar zweefmoment boven de hindernis

Afbeelding
En de landing.

ff wat kritiek op moi:
teugels blijven nog steeds te lang bij mij Bloos! en daardoor mijn handen ook te dicht bij mij.
Het zadel schuift telkens naar voren (heb er zelfs een dekje bij onder liggen) De zadelmaker komt heel snel hiervoor.
En mijn benen vind ik al sterk verbeterd. (hakken na beneden en ik heb ze er al stukken meer tegen het paard aanliggen. Ik steek alleen mijn tenen nog wel eens uit Verward .

Verdere commentaar is welkom natuurlijk.


MissFoetsie
Berichten: 844
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 23:10

Zazoutje"]
Ziet er netjes uit hoor, alleen loopt ie soms wat te diep
Lekker waterbak zeg... En hij kan lekker springen!
[/quote]
Danku Danku Lachen . Een waterbak is het ckers, maar niet storend voor mij.

[quote="BounceBabe"]
Ok enkele tips!

Zet je handen rechtop en naast elkaar, en wat boven de schoft. Probeer vooral als je doorzit niet teveel aan de teugels te hangen, want op sommige foto's heb je dat beeld.

Tenen naar binnen, armen bij je lichaam houden.. zorg dat er altijd een duidelijke boog in je arm zit...

Verder loopt je paard top. Af en toe hangt ie wat en loopt ie op de voorhand, maar met veel ophoudingen gevolgd met beendruk, maken hem lichter in de mond.. En als je meer overgangen rijdt in draf.. verzamelde draf, middendraf... zal je zien dat ie ook in de middendraf meer gaat stijgen... zodat ie meer op de achterhand komt, en dus meer gaat stijgen met zijn voorhand! En dan moet je hem op een gegeven moment voelen wegschieten.. dus vanuit een verzameld drafje ( bijna tegen de stap aan.) zitten hand openen druk en laat hem maar weg strekken! succes! En ohwja op die ene foto waar je van zei dat het travers was.. zorg dat het hoofd wel aardig recht blijft vergeleken bij de hoefslag..verder ziet het er goed uit! Veel succes verder! Leuke fotos!

En wat dat betreft springen, duik niet teveel naar voren.. voor de rest top!

Doeg! OK dan!
[/quote]
Ik ben met mijn instructrice bezag dat Cor niet in 1x naar beneden duikt met haar hoofd. Dat wil nog wil eens voorkomen. En dan gaat ze hangen aan de teugels en dan moet ik haar bezig houden met verzameling en verruimen zodat ze weet dat ze op eigen benen moet gaan lopen en niet op de mijne. Wat betreft mijn houding, daar houdt ik me iedere x mee bezig tijdens het rijden en is gelukkig al sterk verbeterd. Lachen We komen er ooit wel Knipoog Lachen .

[quote="Meyke"]
leuk peerdje hoor!!
ik ga geen commentaar geven.. ben ik nml niet goed in
[/quote]
Dankje, is nie terg hoor dat je geen commentaar geeft Knipoog .

[quote="Riant"]
Ik vind gewoondat je hem heel netjes en handig rijd, beetje op je houding letten maar ik vind het allemaal niet zo heel storend.
Leuk paardje hoor !!
[/quote]
Dankje! Handig Verward ? wat versta jij onder handig??

[quote="xessiex"]
leuke fotos, mooi paardje heb je ook, aleen sommige fotos zijn een beetje donker
[/quote]
Dankje, ik vind het ook jammer dat sommige foto`s donker zijn. Maarjah wat doe je eraan he?! Knipoog

[quote="chagrijntje"]
wauw.. wel heeeel veel foto's zeg
[/quote]
told you so.

[quote="loonie"]
leuk beesje hoor.
ik sluit me aan bij BounceBabe.
veder wil ik nog zeggen ik zou mijn beugels een gat langer maken en je hak minder uit drukken want dit vind ik ook niet zo mooi.
de meeste doen het te weinig maar dit is we iets te veel.
veder erg leuk paard!
[/quote]
Dankje. Ik zal morgen de beugels een gaatje langer maken. Ik had ook cker niet verwacht dat ik ze zo goed uitdrukte, maar wel beter dan helemaal optrekken vind ik.

[quote="quicky_lover"]
leuke fotos vooral de springfotos!! mooi paardje!!
[/quote]
Dankje!

[quote="maaykuhhh"]
ik vind het er netjes uit zien!
alleen je pianohanden en ik vind hem iets te diep lopen!
[/quote]
Dankje!

[quote="Feie schreef:
Whaaaaaaaaaaa hoezo; veel foto's

Leuke foto's, dat wel

Dankje! Gelukkig maar.

MissFoetsie
Berichten: 844
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 00:22

Dankje. Jah dat van het naar voren zitten met springen, ik kan er niks aan doen. Maar ik zal er opletten als ik weer een xtje ga springen en mezelf proberen te verbeteren natuurlijk.
Als ik ga rijden dan kijk ik altijd heel serious enzo. Vooral op wedstrijden vind ik het wel eens grappig om te kijken alsof de wereld aan mijn voeten ligt Haha! . Waarom weet ik niet, maar het is beter dan dat je onzekerheid uitstraalt. En het paardje voelt miss dat wel aan en gaat miss ook wel heel toppie lopen daardoor Knipoog Tong uitsteken .

MissFoetsie
Berichten: 844
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 17:40

Okay bedankt voor de tips, dan kan ik daaraan gaan werken Knipoog . (ben er al hard mee bezig)

MissFoetsie
Berichten: 844
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 20:18

Klopt, de zadelmaker komt hiervoor en moet heel even met een ander zadel rijden. Duurt gelukkig niet lang.

MissFoetsie
Berichten: 844
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 15:33

danku danku Haha! . Het springen op de 1ste foto is 80cm en de laatste 2 is 90cm.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 60 bezoekers