Endurance (heide) training

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Endurance (heide) training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 16:43

Ik ging een rondje rijden met de ponnie en m'n ouders hadden wel zin in een wandeling vanmorgen, dus die namen de camera maar mee. Rowan was enigzins kriebelig...

(ja ik weet het, ben er te groot voor en nog zwaar ook, maar ziet 'ie eruit of 'ie last van me heeft? En ja, ik werk aan m'n houding, tenen naar binnen onderbenen naar achter... is al beter als het was Haha!)

Het fotografische bewijs dat groomen een endurancepaard echt op kan kikkeren - hij galoppeerde heel gewoon en ineens zag 'ie m'n moeder (onze vaste groom) in de kant van de weg staan.
Afbeelding

"HEEY! Zij heeft altijd wat lekkers voor me..."
Afbeelding

Trainingsgalopje...
Afbeelding

Afbeelding

Ik doe een beetje vaag maar m'n paard is zoals altijd decoratief..
Afbeelding

"Mag ik nou even mag ik nou even?" VROEM!
Afbeelding

Trainingsgalopje andere kant op...
Afbeelding

We hadden even ruzie over wie bepaalde welke gang we gingen doen...
Afbeelding

"Nou daar wil ik het zwembad, en daar achter komt dan de binnenbak..."
Afbeelding

Jas weer aan, we gaan weer!
Afbeelding

Gek genoeg vind ik mezelf niet meer zo vreselijk groot voor hem, begin er zeker aan te wennen...

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 16:54

ik vind je ook niet te groot hoor! ziet er heel leuk uit OK dan!
mooie pony is het Haha!

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:00

Je bent helemaal niet te groot hoor! Vind het hartstikke goed kunnen zo.
En zoals gewoonlijk weer hele mooie foto's! OK dan! Je hebt je zeker wel vermaakt?

Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:17

Ik vind je ook niet te groot hoor, en je paard ziet er zeker sterk genoeg uit! Btw vind dat je een mooie houding hebt! Lachen

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:22

ehe je bent niet te groot, ik vind dat reuze mee vallen, tja als je dat zelf vind snap ik niet dat je m dan gekocht hebt Scheve mond wand ik vind het mee vallen, maar als ie voor je gevoel te klein is lijkt me dat niet echt prettig Cool
ik vind het wel een tof paardje, met veel pit, die duidelijk geen last heeft van jou Haha!
dus doe niet zo negatief Knipoog je houding kan je wat aan veranderen, maar niemand rijd perveckt toch Cool Haha!
vind julli een leuke combi, leuke foto's ook

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 17:26

Het was mijn keuze niet, de ponnie is van m'n vader Haha!

Nee hoor, zoals ik zei, in het begin vond ik het moeilijk om naar te kijken maar hij is veel beter bespierd nu en ik ben ook aan het beeld gewend inmiddels.
Het was een lekkere rit, na een paar weken energie-problemen doordat er met de communicatie (met stalhouders) over voeren iets misgegaan was liep hij nu weer als vanouds. Zo zie ik Kootwijkerbroek zondag met vertrouwen tegemoet Lachen

Ik zie trouwens dat 'ie best van de grond wil komen in galop, altijd gedacht dat 'ie niet zo'n zweefmoment heeft...

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:33

leuk beestje mooie fotos!

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:35

Mooie foto's, Rowan ziet er ontspannen uit en heeft duidelijk veel plezier, je bent helemaal niet te groot en te zwaar. Ik vind jullie een leuke en sportieve combi. Je zadel is erg mooi met die kleuren bruin en zwart Lachen

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:39

ik vindt het er goed uitzien hoor!
je moet schijt aan alles hebben zoalng jepony er geen last van heeft Lachen

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 18:21

Eeey, ie tiet'n schudd'n. (Net als die van mij trouwens Haha!). Geintje.

Prachtige foto's hoor. Maar men, wat heb jij een flexibele rug. Ik ben jaloers op je.

En maak je niet te druk over het te groot of te zwaar. De jurken al eens gezien op die kleine biertjes???

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 18:31

Mooie foto's hoor, er zitten er wel een paar tussen die een vergroting waard zijn OK dan!

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 18:38

mooie foto's
mooi prachtbeestje!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 18:50

mooie foto's arwen... kan je pa ook niet een keer actiefoto's van mij komen maken??? als ik weer eens in actie kom zeg maar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 19:04

Hey, heb je nou je nieuwe zadel of niet? Maar verder moet je eigenlijk nog iets meer gele accenten voor het evenwicht Schijnheilig Knipoog Verder moet je niet zo miepen over je gewicht, vind het niet overdreven zwaar voor zijn formaat. *uch* ik heb gesproken Haha!

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 19:09

Echt een hele gave pony met een lekker ontdeugende uitstraling Haha!

En, ik vind je ook totaal niet te groot en te zwaar: je staat er prima op, en zoals je zelf al aangeeft lijkt je pony er totaal geen moeite mee te hebben
Hoe groot is Rowan eigenlijk? Want op sommige foto's toont hij een stuk grote dan de gemiddelde welsh-cob hoogte (foto's 6 & 8 vooral). Is het ook een groot maatje of lijkt het alleen maar zo?

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 19:56

gave foto's ik vind je eigenlijk ook niet echt te groot!.... gaaf beestje...

geeek

Berichten: 1026
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 20:08

wow mooi beestje en super foto,s en je bent wel iets groot maar het stoort absoluut niet ben ik zelf ook iets te groot voor mijn haf.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 20:34

Als jij te groot bent... wat moet mij dat dan op Guus maken Scheve mond Haha!
Ziet er erg aktief uit Haha! Knipoog

Helaas heb ik geen heide of wat dan ook ... lijkt me heerlijk om eens zo te crossen

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 21:19

Fasel"]
Eeey, ie tiet'n schudd'n. (Net als die van mij trouwens Haha!). Geintje.
[/quote]

Als ik nog steviger insnoer kneus ik m'n ribben. Al eens ervaren en dat doen we niet nog een keer Haha!

[quote="Graas"]
mooie foto's arwen... kan je pa ook niet een keer actiefoto's van mij komen maken??? als ik weer eens in actie kom zeg maar...
[/quote]

M'n pa staat daar niet echt voor in de rij ben ik bang, maar ik wil best een keertje komen hoor, doe geloof ik niet veel voor hem onder Bloos

[quote="Maya schreef:
Hey, heb je nou je nieuwe zadel of niet? Maar verder moet je eigenlijk nog iets meer gele accenten voor het evenwicht


Yup, dit is m'n nieuwe zadel. Je weet toch dat ik eerst iets heel anders had? Ben er nog steeds erg blij mee, hoewel het weer netjes leren zitten een nog lopend proces is zeg maar... En er zit normaal een geel hesje over m'n shirt he Knipoog

Eliane: Rowan is 1.48 maar kan inderdaad wel wat groter tonen soms. Vooral als 'ie zich druk maakt Haha! en hij steeg bijna op op foto 8...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:43

Ow gaaf, de eerste, tweede, vierde, zesde, achtste, negende en eh, ze zijn allemaal erg leuk Haha!

Vin het er lekker ontspannen en pittig uit zien hoor OK dan!

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:55

Leeeuuk paardje, moooiie omgeving en stoooeere outfit! Haha!
Jammer dat het dit jaar niets meer is geworden met de buitenrit, misschien in de herhaling als ik weer eens in Lunteren op vakantie kom met Mirage? We trainen nu thuis ook met buitenrijden, dus moet goed komen!

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:06

Wat een mooie omgeving daar. Ik vind je echt niet te groot voor de pony ik vind het juist een sportieve combi.

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:28

mooie oto's arwen, alleen op e een of andere manier heb ik bij rowan nooit het idee dat het een welshcob is Verward
mar te groot en te zwaar, lijkt me niet als ik zie hoeveel lol jullie samen hebben, dat zou wel anders zijn als je paard je niet kon dragen

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 22:31

...nu nog versterkt door het feit dat we de arme ziel van z'n sokken ontdaan hebben Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:58

Leuke foto's zeg! Er zijn wat paden die mij bekend voorkomen Haha!
Daar waar jij rijdt op de laatste foto daar waren vorige week toen wij daar aan het rijden waren 2 jonge reetjes aan het spelen, dat was echt een leuk gezicht Lachen
Rowan ziet er toppie uit en jij past er toch ook prima op!