Breitling onder het zadel voor de 10 x

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Breitling onder het zadel voor de 10 x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 20:14

Zoals de meeste wel zullen weten staat mijn knuffelbeer bij femke (kimmie261) om ingereden te worden. Ik had niet veel problemen verwacht omdat hij verder ook altijd super braaf geweest is (met het hoofdstel en zadel en leren longeren hangen enz) maar dat liep iets anders. Hangen ging goed maar zodra ze wilde gaan zitten raakte hij in paniek en kwam hij steeds recht omhoog en liet zich zelf zelfs achter over vallen Bloos! Met veel geduld is ze met hem verder gegaan opstappe en afstappe veel geoefend En toen mog mijn mannetje echt aan het werk. Zie hier onder het resultaat tot nu toe Haha! (pas voor de 10e keer )

Het meisje dat er op zit is een vriendin van femke, zij zou foto's maken van femke op mijn paard maar helaas kwam er toen niet veel meer als alleen zand op de foto's te staan Clown Dus is femke wat foto's gaan schieten voor mij Haha!


De foto's zeggen wel genoeg denk ik zo Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(Ik ga trouwens haar zand kleurige anky pad stelen Schijnheilig Knipoog )


__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 20:29

Ik hou ook van een wat forser paardje, vandaar dat ik opslag verliefd was bij het zien van deze Schijnheilig En ben echt zooo trots op hem na het zien van deze foto's Haha!

Ik ga zondag bij hem kijken en dan ga ik voor het eerst zelf op hem rijden Haha!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 20:34

haha neuh breitie blijft lekker bij mij Haha! . Wat zal ik spierpijn krijgen zeg Bloos!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 21:02

ja ik heb er echt super veel zin in Haha! eindelijk op me knollie rijde Haha!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 08:25

Ik zit nu alweer in spanning voor de foto's en het filmpje Haha!

pjotr je paardje is daar echt in goede handen hoor!! petje af voor hun! Ik krijg bijna elke dag op msn te horen wat de vorderingen zijn en hoe het gaat, krijg foto's van zijn vorderingen. Hij staat daar echt gewoon super En kijk maar eens naar het resultaat Haha!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 09:15

Bloos! als ik nog puf heb zet ik ze er zondag op. Ik heb al 9 maanden niet meer gereden Bloos! ( 1 keer tussen door op het paardje van een vriendin van me) dus ik zal aardig spierpijn krijgen + dat ik voor het eerst op mijn nieuwe zadel ga rijden wat ook wel erg vreemd zal zitten. Haha ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien Bloos

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 09:52

Jaaaa eindelijk Haha! Heb er heel erg veel zin in en vind het ook wel spannend!!


__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 09:58

ik pb je wel even als ik het er op heb staan

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 10:40

haha nou het valt mij nog reuze mee, mis hem wel maar vind het super gaaf om te zien hoe hij nu loopt en dat help toch wel, dan denk je er aan dat je lekker kan rijden als je paardje terug komt. En je ziet hem op elke foto stukken vooruit gaan

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 10:50

Op de 1e en 2e foto kun je duidelijk zien dat ze een volte in gaat zetten want als je goed kijkt gaat hij het binne been naast de hoefslag neer zetten. 4e foto rijd ze de hoek in, 5e foto is recht en laatste komt ze net uit de volte

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 16:20

dankje Haha! nog eventje gedult en dan komt hij weer terug Haha! als hij nog bij femke weg wil teminste Knipoog

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 15:41

En ik had er mee toegestemt. We hadden het overlegt omdat 10 keer schoppen en geen reactie krijgen niet echt een goede optie is. Op de zweep reageerd hij ook niet optimaal. Je kunt beter een keer het spoortje gebruiken en dat je reactie krijgt als dat je eerst 10 keer moet schoppen en tikken voordat je eindelijk een beetje reactie krijgt.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 17:56

waarom Bloos! ??

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 08:31

cinv schreef:
SUper ik ben fan en ben blij da ik hem binnekort bij de anda meeting eens in het echt kan komen zien !!
Mooi en goed paard !


Wanneer is de anda meeting dan? Het is echt een schat van een paardje. Wat dat betreft is het net een meisje haha hij houd van kroele enzo Haha!


@ pharagirlke idd ja maarja er zijn toch altijd mensen die tegen sporen zijn Knipoog Nu hij echt aan het werk is gaat hij spiertjes kweken he. Haha!

Morgen ga ik eindelijk rijden Haha! heb er echt zo veel zin in. Ik heb hem nu een maand niet gezien dus hij zal al wel aardig verandert zijn Haha!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 09:01

danke Haha! Ik zit er zelf niet op Haha! hij staat bij kimmie261 alias femke. Ik ga er zelf morgen op zitten en dan ga ik zelf voelen hoe hij loopt Haha!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 09:07

femke van stal noordeneind In de tekst boven de foto's is duidelijk te lezen dat niet ik met hem bezig ben maar dat hij bij femke staat en dat er nu een vriendin van femke op zit, (op de fotos) dus had het al vermeld Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers