Tygahno met Lex (Z2 hengst v. Ferro)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tygahno

Berichten: 262
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:27

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik Antoinette bedanken voor het maken van de foto's OK dan!

Zoals de meeste van jullie al zeggen mag hij zeker een stuk ronder en een stuk ontspannender en ik ga daar zeker ook aan werken....

Lex was vandaag best sterk, vooral in het begin wil hij alles zien, en er is bij ons zooo veel te zien voor hem de veulentjes liepen vandaag in de wei, die had hij nog niet eerder zien lopen en er liepen 3 hengsten in de stapmolen dus o,o,o, wat was dat allemaal spannend voor meneer Haha! maar ook daar moet hij allemaal aan wennen dus gewoon doorrijden en verder net doen of alles normaal... toch???

Ik ben heel erg blij met onze nieuwe aanwinst omdat ik zeker veel van hem kan leren en wie weet ga ik nu ook een springcariere beginnen Haha! Knipoog

Leef zonder geleefd te worden!
Het leven is fijn als er paarden zijn...


Tygahno

Berichten: 262
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:11

Ik heb nog even contact gehad met de vorige berijdster van Lex en zij vertelde dat zij alleen tussen de hindernissen reed als ze ook daadwekelijk ging springen en als ze dus tussen de hindernissen reed Lex nooit met zijn hoofd naar benenden hoefde te lopen, ze liet hem lekker meekijken..... Misschien dat dat ook scheelt als ik niet tussen de hindernissen ga dressuuren, maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan... wij hebben een springstal en mijn man is springruiter van beroep dus er staat bij ons altijd een parcoursje in de bak.... Lex heeft nog veel om aan te wennen Haha!

Ik zal vandaag eens in de binnenbak rijden, daar staan momenteel geen hindernissen, misschien zit ik dan wel voor mijn gevoel op een heel ander paard Knipoog
Ach... ik doe mijn best en meer kan ik niet doen...

Leef zonder geleefd te worden!
Het leven is fijn als er paarden zijn...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers