Onze spaniel en mijn oude parkietje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Onze spaniel en mijn oude parkietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 13:20

Dit zijn Eva en Jelle. Eva is een hele lieve cockerspaniel en jelle een 8 jaar oude parkiet. Ze kunnen elkaar niet luchten of zien, maar toch maar 2 foto's op 1 pagina. Allebei zijn ze onwijs lief. Jelle is super tam en eet uit je mond, geeft kusjes, en wil altijd bij je zitten helemaal als je eten hebt. Ik hoop Jelle nog een poos te kunnen hebben want ze is natuurlijk al op leeftijd Knipoog

Eva.......
Afbeelding

en Jelle......
Afbeelding

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 13:31

Wat een mooie hond zeg! Zo een wil ik ook wel hebben Kwijl
Leuk zo'n geel parkietje. Die van mij zijn blauw en groen, maar ik ben nog op zoek naar een witte en een gele, die vind ik namelijk ook erg mooi en mijn kooi is groot genoeg.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 13:41

Ahh, Eva is mooi zeg! Wij haden vroeger ook 2 Cocker Spaniels, ze zijn echt leuk Lovers
Ahh, Wat heeft Jelle een mooi kleur. Zo mooi geel Cool

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 13:44

Tja en weet je..... ze is niet alleen mooi maar ook onwijs lief!
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze lelijk heeft gedaan. Ze is nu
7 jaar oud! Jelle heb ik ooit eens gekocht bij een dierenwinkel, ze
was heel erg schuw en wilde niets van je hebben. Nu is het echt een eigenwijze donder die schijnaanvallen naar je maakt als ze niet bij je mag zitten tijdens het eten Knipoog Ik heb voor 1 parkietje gekozen en niet voor 2 omdat ik een tamme parkiet wilde hebben. Vaak als ze met z'n 2en zijn hebben ze geen aandacht voor jou. Jelle heeft daarom ook geen spiegel in haar kooi, ze ziet mij als haar buddy.